nie mogłam się powstrzymać :)

21. Data: 2007-01-30 08:19:14

Temat: Re: nie mogłam się powstrzymać :)
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Malabah jest (dla mnie) dość podobny do Miry Bai. Niby orient, ale bardzo
> lekki, z czymś słodkim, ale nie mdłym, i cytrusy na wierzchu.

Mam próbke i bardzo mi sie podoba. Wczoraj pokarało mnie za pospiech.
Mam problemy z java i nie obejrzałam zdjecia;-(Dzisiaj patrze
a tam jakas plastikowa butla z perfumami;-(Musze sie skontaktowac ze
sprzedajacym, co to jest

--

Gosia

22. Data: 2007-01-30 19:48:17

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mam próbke i bardzo mi sie podoba.

Malabah jest piękny, w ogóle chyba mam fazę na Penhaligon'sy. Dzisiaj mi się
jakoś samo kliknęło na Violetcie. :->>

> Wczoraj pokarało mnie za pospiech. Mam problemy z java i nie obejrzałam
> zdjecia;-(Dzisiaj patrze
> a tam jakas plastikowa butla z perfumami;-(Musze sie skontaktowac ze
> sprzedajacym, co to jest

Mira Bai w plastiku? Jakiś tester?

Ja kupowałam Mirę Bai (i różne inne rzeczy) u "perfumella" i zawsze wszystko
było jak trzeba.

--
JoP

23. Data: 2007-01-30 19:53:42

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Mira Bai w plastiku? Jakiś tester?
> Ja kupowałam Mirę Bai (i różne inne rzeczy) u "perfumella" i zawsze wszystko
> było jak trzeba.

Nie, Dragon. Sama zgłupiałam, a człowiek nie odbiera ani gg, ani komórki;-(
Zobacz

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

24. Data: 2007-01-30 19:57:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Malabah jest piękny, w ogóle chyba mam fazę na Penhaligon'sy. Dzisiaj mi się
> jakoś samo kliknęło na Violetcie. :->>

Daj znac jak wrzucisz opis. Letni?Gdzie Ty qrcze, "wyczajasz" te
zapachy? Ja musze w ciemno zamawiac próbki, bo w 3 miescie lipa, nie ma

25. Data: 2007-01-30 20:34:22

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

[Penhaligon's Violetta]

> Daj znac jak wrzucisz opis.

No, pewnie zaraz jak przyjdzie.;-) Znaczy, ja go znam, miałam próbkę, ale na
blogu stosuję świętą zasadę: o ile nie podano inaczej, opisuję zapach użyty
standardowo (czyli przez spsikanie się w okolicach szyi), w miarę obfite*, w
ilości circa pół standardowej próbki (1,2 ml), noszony cały dzień.

*Współpracownicy pewnie mają nieco przerąbane, ale jak dotąd jedyny
komentarz, którym rzucono, brzmiał "Pachniesz jak dobre ciasto. Jesteś
pewna, że o taki efekt ci chodziło?"

> Letni?

Bo ja wiem? Piękny, soczysty fiołek jak żywy. Czy fiołek jest letni? Mnie
się raczej z wiosną kojarzy.

> Gdzie Ty qrcze, "wyczajasz" te zapachy? Ja musze w ciemno zamawiac próbki,
> bo w 3 miescie lipa, nie ma

W Krakowie lipa nie mniejsza (choć podobno mamy Quality's Choice z Goutal i
Micallefem - podobno, bo nie zaglądałam). Głównie lektura:

Forum o perfumach: http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=15707
To się najbardziej przydaje - nie ma lekko, ale gdzieś po roku czytania
człowiek ma mniej więcej wyobrażenie, co może mu się podobać (po ludziach,
markach, kreatorach, nutach...)

Forum z recenzjami: http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=37062
Sensowne opisy.

Basenotes: http://www.basenotes.net/

Doskonałe opisy ma ten sklep: http://www.luckyscent.com

Blogi - o, ten jest dobry: http://boisdejasmin.typepad.com/

Poza tym zawsze jak jestem w Warszawie, wpadam do Quality i wącham, co się
da.

--
JoP

26. Data: 2007-01-31 12:37:30

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> [...]
> standardowo (czyli przez spsikanie się w okolicach szyi), w miarę obfite*, w
> ilości circa pół standardowej próbki (1,2 ml), noszony cały dzień.

Nie, no pełen profesjonalizm;-)

> [...]
> człowiek ma mniej więcej wyobrażenie, co może mu się podobać (po ludziach,

Mnie najbardziej brakuje tego wyobrazenia

> Forum z recenzjami: http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=37062
> [...]

Dzięki niech Bóg w póbkach Ci wynagrodzi;-), jak tylko odłącze się od
kroplówki z kawą, to zabieram sie do czytania. Qrde, ja ogłosze chyba
upadłośc finansowa niedługo;-(

--

G, prawie w stanie hibernacji

[Kraków] Poszukiwana fryzjerka
Gdzie nakładacie perfumy?
Dobry fryzjer-Kraków
Vibra tone z TV Marketu
pytanie- a co sądzicie o eveline cosmetics ?