nie mogłam się powstrzymać :)

11. Data: 2007-01-25 10:04:15

Temat: Re: nie mogłam się powstrzymać :)
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Caramilla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hmm a jesteś pewna że dostaniesz pocztą perfumy (oryginał) a nie perfumę z
> placu? Wydaje mi się, że uczciwi sprzedawcy wiedzą, co sprzedają... i nie
> jest to perfum:/

Perfum jest oryginalny, mmmm, jak ślicznie pachnie! A to tylko Clinique
Happy to be - jedyne, które nie mają tej nuty nie wiem, ambrowej czy
piżmowej, która śmierdzi gumą czy też gotowanym krupnikiem... Wiem, że one
bardziej na wiosne pasują, ale nie mogłam już bez nich żyć...

Maja

12. Data: 2007-01-25 12:04:09

Od: "Caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> piżmowej, która śmierdzi gumą czy też gotowanym krupnikiem... Wiem, że one
> bardziej na wiosne pasują, ale nie mogłam już bez nich żyć...

Miło, że perfum okazał się być oryginalny;) Drogi był?:> Może też się
skuszę, dobry, tani perfum nie jest zły :D
C.

13. Data: 2007-01-25 22:28:22

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Caramilla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Miło, że perfum okazał się być oryginalny;) Drogi był?:> Może też się
> skuszę, dobry, tani perfum nie jest zły :D

Perfum "zanabyłam drogą kupna" na allegro za 71zł (+ przesyłka 5,50zł), 30
ml. Zastanawiałam się nad zakupem 50ml tester za 89zł + przesyłka, ale
poskąpiłam trochę, i tak mi te 30ml wystarczy na razie.
Wiesz, na Wizażu jedna dziewczyna określiła moje kochane Happy to be jako
zapach jak płyn do mycia podłóg :). Nie zgadzam się :). Jak mówię, to jedyne
perfumy z zapachów kwiatowych, które nie śmierdzą tym czymś duszącym na
początku (i w "środku" też). Znaczy ja się mało znam, ale co nie przeczytam
o jakimś zapachu, to i tak ma to denerwujące coś, np. napaliłam się, że
Lacoste Touch of Sun może być jakąś alternatywą a tu kupa...
Lubię jeszcze Happy Heart na zimę, bo to denerwujące śmierdzidło nie jest
takie nachalne. Czekam na jakich przypływ gotówki to se kupie, a co!.

Maja

14. Data: 2007-01-26 12:22:23

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):
> Taki jeden miewa rarytasy w mini-cenach, bo nie ma pojęcia, co to jest...

który, który? ;)

15. Data: 2007-01-28 19:02:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> który, który? ;)

Odpowiem okrężnie: teraz ma Creeda, Goutal, Marca Jacobsa, Penhaligon's,
Molinarda, Amouage, Acqua di Parma...

--
JoP

16. Data: 2007-01-28 21:16:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Odpowiem okrężnie: teraz ma Creeda, Goutal, Marca Jacobsa, Penhaligon's,
> Molinarda, Amouage, Acqua di Parma...

A, kysz siło nieczysta. Musiałas z tym Amouage? Chyba nawet nie
sprawdze,bo jak jeszcze Dia, to mnie trafi;-(

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

17. Data: 2007-01-29 19:02:37

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> A, kysz siło nieczysta. Musiałas z tym Amouage? Chyba nawet nie
> sprawdze,bo jak jeszcze Dia, to mnie trafi;-(

A nie, akurat nie Dia.

--
JoP

18. Data: 2007-01-29 19:54:46

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> A nie, akurat nie Dia.

Wiem, wiem, nie wytrzymałam;-) Łamię sie nad Malabahem...

19. Data: 2007-01-29 19:57:35

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> A nie, akurat nie Dia.

Hurrra, masz u mnie duza wódkę;-)Kupiłam Dragona, w powalajacej cenie i
to 100

20. Data: 2007-01-29 22:49:33

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, wiem, nie wytrzymałam;-) Łamię sie nad Malabahem...

Malabah jest (dla mnie) dość podobny do Miry Bai. Niby orient, ale bardzo
lekki, z czymś słodkim, ale nie mdłym, i cytrusy na wierzchu.

--
JoP

[Kraków] Poszukiwana fryzjerka
Gdzie nakładacie perfumy?
Dobry fryzjer-Kraków
Vibra tone z TV Marketu
pytanie- a co sądzicie o eveline cosmetics ?