...nie narzucam nic nikomu...

11. Data: 2009-12-04 09:19:54

Temat: Re: ...nie narzucam nic nikomu...
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Gru, 09:12, flyer <f...@g...pl> wrote:

> To była uwaga rzeczowa ;> - no po prostu nie mogę się powstrzymać, przed
> prostowaniem stwierdzeń [w tym przypadku dot. autorstwa muzyki]. ;>
>
> Pozdrawiam
> Flyer

No i jeszcze ta pedanteria ;) ;P
___
Iza

12. Data: 2009-12-04 11:00:24

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> No i jeszcze ta pedanteria ;) ;P

Hmm, nie pedanteria. Przypisywanie sobie pomysłów innych, zakłamanie,
udawanie kogoś innego, niż się jest, przerysowywanie swoich cech
pozytywnych, nawet nieświadomie, burzy obraz osoby ocenianej. Nie
niszczy, może tylko lekko zarysowuje, ale jednak. Facet mógłby
występować w stroju kloszarda, z tygodniowym zarostem i przepitym
wzrokiem [o głosie się nie wypowiadam, bo prawie go nie słyszałem, co
akurat w piosenkach jest ważne - żeby głos był lepiej słyszalny niż
muzyka ;> Wiele gwiazdeczek ma tę przypadłość - w piosenkach nie słychać
ich głosu] i wszystko by mi grało. Ale, co najważniejsze - zanim
podjąłem się wyrazić ocenę, sprawdziłem jak brzmi utwór Krajewskiego. :)

Pozdrawiam
Flyer

kazachstan. ustawka gangów
żona czy dziecko?