Jak sie czujemy?

1. Data: 2009-11-30 22:44:48

Temat: Jak sie czujemy?
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Za 15 minut Polska formalnie już traci swą niepodległość. Przypominam- za tą
niepodległość pokolenia całe naszych przodków często bez wahania poświęcały
swe życie. Czytam różne grupy, przyglądam się nastrojom ludzi- i jestem
zdziwiony. Ci, którzy uważają, że to źle- powinni się smucić. Ci, co cały
czas starali się, aby Polska niepodległość utraciła- powinni się cieszyć.
Jednak z moich obserwacji wynika, że w większości nikogo to nawet nie
interesuje...Dlaczego? Może się mylę?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

2. Data: 2009-11-30 22:45:54

Temat: Re: Jak sie czujemy?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Nov 2009 23:44:48 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> czas starali się, aby Polska niepodległość utraciła- powinni się cieszyć.
> Jednak z moich obserwacji wynika, że w większości nikogo to nawet nie

Mylisz się: po prostu znowu będzie o co walczyć, bo co innego można zrobić?

--

Ikselka.

3. Data: 2009-11-30 22:53:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Mylisz się: po prostu znowu będzie o co walczyć, bo co innego można
> zrobić?

Najpierw pewno zbiorowe szaleństwo opisane w "1984" Orwell'a. Potem....no
cóż- jeśli jacyś muzułmanie (słusznie) uznają, że nie jesteśmy jako
społeczność zdolni do dalszego życia- będziemy walczyć a ci, co przeżyją-
może zaczną tworzyć normalne związki międzyludzkie, na bazie których
powstaną normalne społeczeństwa. Jeśli na nas nikt nie napadnie-
degrengolada ogromna sprawi, że wymrzemy w sposób naturalny (nie będziemy
się mnożyć). Masz inne pomysły?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

4. Data: 2009-11-30 23:19:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Nov 2009 23:53:06 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> powstaną normalne społeczeństwa. Jeśli na nas nikt nie napadnie-
> degrengolada ogromna sprawi, że wymrzemy w sposób naturalny (nie będziemy

Ja? A po co? Są gotowe, ukryte głęboko w ludzich, nawet się nie
spodziewasz, nawet w tych z pozoru zdegenerowanych moralnie...
Wiesz, o co chodzi w legendzie Kasprowicza "O śpiących rycerzach w Tatrach?
http://czytelnia.onet.pl/0,1123388,1,do_czytania.htm
Albo w słowach Norwida ",,Coraz to z ciebie, jako z drzazgi smolnej, Wokoło
lecą szmaty zapalone; Gorejąc nie wiesz, czy stawasz się wolny, Czy to, co
twoje ma być zatracone? Czy popiół tylko zostanie i zamęt, Co idzie w
przepaść z burzą? czy zostanie Na dnie popiołu gwiaździsty dyjament,
Wiekuistego zwycięstwa zaranie!"."
--

Ikselka.

5. Data: 2009-11-30 23:43:36

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Mylisz się: po prostu znowu będzie o co walczyć, bo co innego można
> zrobić?

Reprezentujecie uwstecznione poglądy. Powodzenia! ;)

michał

6. Data: 2009-11-30 23:45:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Dec 2009 00:43:36 +0100, michal napisał(a):

> Reprezentujecie uwstecznione poglądy. Powodzenia! ;)

Przyszedłeś właśnie pokazać te postępowe?
:->
--

Ikselka.

7. Data: 2009-11-30 23:51:19

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Przyszedłeś właśnie pokazać te postępowe?
> :->

Istotne jest, że je mam.

michał

8. Data: 2009-11-30 23:51:30

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Reprezentujecie uwstecznione poglądy. Powodzenia! ;)
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Można się ze mną zgodzić lub nie. Jednak walnąć takim idiotyzmem- no wybacz,
ale rzadko spotykam kogoś aż tak bardzo wytresowanego! Pokaż michalku
nieubłaganym paluszkiem postępu, pokaż, jakaż to mądrość etapu przez Ciebie
przemawia:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

9. Data: 2009-11-30 23:53:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Istotne jest, że je mam.

Masz te poglądy, michale- i co: zgadzasz się z nimi, czy też wręcz
przeciwnie?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

10. Data: 2009-11-30 23:54:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> wybacz, ale rzadko spotykam kogoś aż tak bardzo wytresowanego! Pokaż
> michalku nieubłaganym paluszkiem postępu, pokaż, jakaż to mądrość

Sam sobie słuchacza wybiorę. :)
Z pozycji idioty trudno prowadzi się wykłady.

michał

rozne oblicza ludzkiego talentu
Re: Zapach faceta
S & S