rozne oblicza ludzkiego talentu

1. Data: 2009-11-30 20:52:51

Temat: rozne oblicza ludzkiego talentu
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacy wszyscy na świecie jesteśmy podobni (bo lubimy te same formaty w
telewizji), a jednocześnie jak różni (bo różne talenty mamy).

Najpierw przeminęło z wiatrem (uwaga, wpisuje sie w dzisiejszy wątek o
zapachach, ale jakby tak od drugiej strony :-):

http://tinyurl.com/yeera2o

Ale to poniżej to jest rewelacja. Rzuca na kolana - Przeminęło z piaskiem:
http://www.youtube.com/watch?v=WJXbsTZ97L8

Stalker

2. Data: 2009-11-30 21:05:10

Temat: Re: rozne oblicza ludzkiego talentu
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> [...]
>
> Najpierw przeminęło z wiatrem (uwaga, wpisuje sie w dzisiejszy wątek o
> zapachach, ale jakby tak od drugiej strony :-):

tak jakby? :)

> Ale to poniżej to jest rewelacja. Rzuca na kolana - Przeminęło z piaskiem:
> http://www.youtube.com/watch?v=WJXbsTZ97L8

czy tylko mi nie bangla?

3. Data: 2009-11-30 21:08:56

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> [...]
>
> Najpierw przeminęło z wiatrem (uwaga, wpisuje sie w dzisiejszy wątek o
> zapachach, ale jakby tak od drugiej strony :-):

O fuj!

> Ale to poniżej to jest rewelacja. Rzuca na kolana - Przeminęło z piaskiem:
> http://www.youtube.com/watch?v=WJXbsTZ97L8

Było na p.s.p. Rewelacja.

To jest fajne, powinno Ci się spodobać :
http://www.youtube.com/watch?v=Mfd00tgrdnI&feature=r
elated

--

Paulinka

4. Data: 2009-11-30 21:10:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Ale to poniżej to jest rewelacja. Rzuca na kolana - Przeminęło z piaskiem:
> http://www.youtube.com/watch?v=WJXbsTZ97L8

Piękne, aczkolwiek już kiedyś Fragile rzucała tutaj ten link.

kronikarka Ewa

5. Data: 2009-11-30 21:17:51

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Piękne, aczkolwiek już kiedyś Fragile rzucała tutaj ten link.

Coś mi chyba umknęło, ale nie szkodzi. Bardziej chodziło mi o "zderzenie
cywilizacji". Diametralnie różne emocje, ludzkie zainteresowanie takie
samo...

Stalker

6. Data: 2009-11-30 21:18:21

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 21:52, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> http://tinyurl.com/yeera2o

Durny degenerat - MAIALE!!!
___
Iza

7. Data: 2009-11-30 21:36:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> cywilizacji". Diametralnie różne emocje, ludzkie zainteresowanie takie
> samo...

Wiesz, dopiero teraz obejrzałam ten pierwszy film.
Obrzydlistwo!
Dlaczego uważasz, że zainteresowanie takie samo?
Budzi wstręt i obrzydzenie, podczas gdy malowanie piaskiem to przeżycie
pozytywne estetycznie.

Ewa

8. Data: 2009-11-30 21:43:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> Dlaczego uważasz, że zainteresowanie takie samo?
> Budzi wstręt i obrzydzenie, podczas gdy malowanie piaskiem to przeżycie

A pseudo komedie amerykańskie, gdzie się pluje, pierdzi i robi inne
popieprzone rzeczy? Chodzi na to do kina mnóstwo dzieciaków i one
uważają to za zabawne.

--

Paulinka

9. Data: 2009-11-30 21:51:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Grunt, to muzykalne usta ;-)
> http://www.youtube.com/watch?v=ddhVSQlExYE

W porównaniu z "utalentowaną dupą" z wcześniejszego filmu o wiele
bardziej estetyczna ta pani.

Ewa

10. Data: 2009-11-30 21:52:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> A pseudo komedie amerykańskie, gdzie się pluje, pierdzi i robi inne
> popieprzone rzeczy? Chodzi na to do kina mnóstwo dzieciaków i one
> uważają to za zabawne.

Szczerze - pierwszy raz słyszę o czymś takim.
Widocznie nowy nurt w sztuce. ;)

Ewa

Re: Zapach faceta
S & S