rozne oblicza ludzkiego talentu

11. Data: 2009-11-30 21:57:08

Temat: Re: rozne oblicza ludzkiego talentu
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Szczerze - pierwszy raz słyszę o czymś takim.
> Widocznie nowy nurt w sztuce. ;)

To nawet ma swoją nazwę: "humor kloaczny". Cała gama komedii dla
nastolatków, gdzie źródłem śmiechu jest np. jak ktoś komuś na głowę
zesika, albo "spuści się" do jedzenia itp. itd. plus cała kultura
kloacznych reality show na MTV np. Jackassy i spółka

Stalker

12. Data: 2009-11-30 21:59:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Szczerze - pierwszy raz słyszę o czymś takim.
> Widocznie nowy nurt w sztuce. ;)

Nie taki znowu nowy, ale i ja ciut młodsza. No i nie w sztuce, a w
komercyjnej papce. Zazdroszczę Ci, że tego padła nie widziałaś. Oby
nasze dzieci nie widziały. Nigdy.

--

Paulinka

13. Data: 2009-11-30 21:59:56

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
> zesika, albo "spuści się" do jedzenia itp. itd. plus cała kultura
> kloacznych reality show na MTV np. Jackassy i spółka

Czytasz Angorę?
--

Paulinka

14. Data: 2009-11-30 22:01:49

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Czytasz Angorę?

Nie, a czemu?

Stalker

15. Data: 2009-11-30 22:03:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> To nawet ma swoją nazwę: "humor kloaczny".

Humory kloaczne to bywały i dawniej, ale nie sądziłam, że to już do kin
wchodzi.

A tak BTW do Ciebie i Paulinki - jak to się stało, że na to trafiliście?
Gdzie takie rzeczy dają - TV? Kino?

Ewa

16. Data: 2009-11-30 22:04:20

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Nie, a czemu?

Naczelna tam recenzentka kinowa Beata Klaps (pewnie pseudonim), lubi
określenie kloaka na ten cały amerykański syf.
A Angorę polecam, masz w pigułce antologię prasy polskiej i zagranicznej
raz w tygodniu.

--

Paulinka

17. Data: 2009-11-30 22:07:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Humory kloaczne to bywały i dawniej, ale nie sądziłam, że to już do kin
> wchodzi.
>
> A tak BTW do Ciebie i Paulinki - jak to się stało, że na to trafiliście?
> Gdzie takie rzeczy dają - TV? Kino?

JA bym raczej zapytał jak to się stało, że Ty jeszcze na to nie trafiłaś
:-)

Stalker, to włazi drzwiami i oknami :-)

18. Data: 2009-11-30 22:08:11

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Humory kloaczne to bywały i dawniej, ale nie sądziłam, że to już do kin
> wchodzi.
>
> A tak BTW do Ciebie i Paulinki - jak to się stało, że na to trafiliście?
> Gdzie takie rzeczy dają - TV? Kino?

Kino, internet, ot cała popkultura amerykańska.
'Gruby i chudszy' (Nutty Professor) kwintesencja obrzydlistwa i kloaki.

--

Paulinka

19. Data: 2009-11-30 22:12:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Kino, internet, ot cała popkultura amerykańska.
> 'Gruby i chudszy' (Nutty Professor) kwintesencja obrzydlistwa i kloaki.

Klasykiem gatunku jest chyba jednak cała seria "American Pie"

Stalker

20. Data: 2009-11-30 22:18:12

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Klasykiem gatunku jest chyba jednak cała seria "American Pie"

Miałam to napisać, chociaż scena jak się koleś skleił z kasetą VHS mnie
rozbawiła, więc nie jestem obiektywna i wiarygodna:)

Z tych durnych komedii to mnie nieodmiennie bawi Chevy Chase. Przyznaję
się bez bicia ;)

--

Paulinka

Re: Zapach faceta