rozne oblicza ludzkiego talentu

61. Data: 2009-12-01 15:50:03

Temat: Re: rozne oblicza ludzkiego talentu
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Dec 2009 15:52:41 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
.googlegroups.com...

---------------------------------------

> No ok, my też sobie z Moją Panią plotkujemy:-), jednak zobacz powyżej: mąż
> porównuje swoją żonę do BB i zachwyca się BB wybrzydzając na żonę. Przecież
> to nie ma nic wspólnego z dyskusją z małżonką o pięknie ciała kogoś- tam,
> prawda?:-)
> BTW- dla mnie to zwykłe buractwo.

Alez właśnie to mówię, poprzez przeciwstawienie :-)
--

Ikselka.

62. Data: 2009-12-01 15:50:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Dec 2009 06:58:12 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> Chiron Ty ten kawal na powaznie wziales? :-)
>
> Stalker, przeciez on ma brode rownie dluga jak ten o tesciowej
> wieszajacej firanki :-)

Kawały są mądrością narodów - nie wiesz?
:->
--

Ikselka.

63. Data: 2009-12-01 17:49:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> To nie jest prawda. Piszesz tak przez przekorę?

Zastanówmy się....

Tak.

Qra, no i mam, co mnie się należało

64. Data: 2009-12-01 17:52:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Kawały są mądrością narodów - nie wiesz?
> :->

Mądrością i skarbem. Teściowa, co wiesza firanki, też.

Qra

65. Data: 2009-12-01 17:56:47

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Zastanówmy się....
> Tak.
>
> Qra, no i mam, co mnie się należało

Należy Ci się wszystko, co najlepsze. Masz to?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

66. Data: 2009-12-01 18:00:42

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak napisał:
> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Mądrością i skarbem. Teściowa, co wiesza firanki, też.

jak to kiedys powiedzial Komar na treningu gdy mu trener powiedzial, ze
na trybunach siedzi tesciowa:
- nie dorzuce

--
bla

67. Data: 2009-12-01 18:08:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Należy Ci się wszystko, co najlepsze. Masz to?

Boję się napisać tak, bo rodzina jeszcze przeczyta, spuchnie i pęknie. Albo
wszyscy razem zgodnym chórem wyjęczą: "ale my ją mamy za kar(m)ę".

Qra

68. Data: 2009-12-01 21:36:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Dec 2009 19:00:42 +0100, gazebo napisał(a):

> jak to kiedys powiedzial Komar na treningu gdy mu trener powiedzial, ze
> na trybunach siedzi tesciowa:
> - nie dorzuce

Jaki Komar, taka teściowa.
--

Ikselka.

69. Data: 2009-12-01 21:51:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Jaki Komar, taka teściowa.

No to z zauważeniem celu trudności nie ma. Tylko ta odległość... nie do
odrobienia.

Qra

Re: Zapach faceta
S & S