nie wpieprza was to ??????

1. Data: 2001-11-29 22:03:19

Temat: nie wpieprza was to ??????
Od: "irq19" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiecie, siedze sobie przed telewizorem - raz na tydzień się zdarzy. No i
puszczają reklamy -cholera zauważyliście, jakich oni tam aktorów
dobierają - same piękne kobiety, sami przystojni mężczyźni, wszystko idealne
(nawet biel idealna). I taka sztuczna wizja ma działać na ludzi - mnie to
tylko wku....... - w sumie sam nie wiem czemu ale normalnie białej gorączki
dostaję. Jak jest tu jakiś psycholog reklamy to proszę o wyjaśnienia, a
zresztą po cholerę mi wyjaśnienia - miałem je na wykładach, więc pytam
tylko: czy was to nie wpieprza ???????????

1. Data: 2001-11-29 22:19:41

Temat: Re: nie wpieprza was to ??????
Od: k...@w...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko: czy was to nie wpieprza ???????????
>

> jasne ze jest to wpieprzajace jednak z drugiej strony to pomysl jak bys
sie poczul jakby na reklamach byli brzydcy ludzie, nieidealna biel
czyby to kogos zaiteresowalo?
z reszta wilkszosc ludzi nie oglada po porstu reklam...

pozdrawiam
Aga

1. Data: 2001-11-29 22:42:11

Od: "irq19" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niby fakt - moze po prostu dzien mam zly, sam juz nie wiem. W kazdym razie
mogloby to jakos normalnie wygladac - po prostu czlowiekowi podawana jest
nieosiagalna wizja swiata. Piekni, bogaci, mlodzi,wyksztalceni, inteligentni
i szczesliwi ludzie - nie za duzo tego dobrego. Przeciez to jest
odrealniajace.

1. Data: 2001-11-29 23:35:20

Od: "Alienkaa" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik irq19 <i...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u6bab$4k6$...@n...tpi.pl...
> [...]
> zresztą po cholerę mi wyjaśnienia - miałem je na wykładach, więc pytam
> tylko: czy was to nie wpieprza ???????????

Spokojnie - wprowadzaja wlasnie telewizor, ktory bedzie rozroznial i
dekodowal reklamy i w tym czasie gdy beda one szly bedziemy sobie ogladali
ustawiona wczesniej mila muzyczke, albo kawalek filmu. Ma tylko 2 wady - nie
eliminuje reklam pojawiajacych sie po raz pierwszy w tv (musi je zapamietac)
a druga wada to cena. Ciekawe czy beda ten telewizor reklamowac w tv:)))) ?

Alienkaa

1. Data: 2001-11-30 00:05:20

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "irq19" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> wiecie, siedze sobie przed telewizorem - raz na tydzień się zdarzy.
/.../
> zresztą po cholerę mi wyjaśnienia - miałem je na wykładach, więc pytam
> tylko: czy was to nie wpieprza ???????????

:)))))))))))))
Mnie zwłaszcza, kiedy reklama ryczy jak szalona ( w porównaniu do przeciętnej siły
głosu oglądanego
programu) i muszę biegiem ściszać, żeby nie ogłuchnąć.
I w ogóle nie patrzę co tam pokazują bo tak mnie to wp* ;)). A co do tego świata
idealnego, to o
wiele lepszy jest świat reklam dowcipnych. No ale ile razy można słuchać tego samego
dowcipu;)) ?
E.

1. Data: 2001-11-30 00:18:44

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alienkaa <A...@p...fm> w artykule news:9u6hfg$k16$2@news.tpi.pl
pisze...

> Spokojnie - wprowadzaja wlasnie telewizor, ktory bedzie rozroznial i
> dekodowal reklamy

Jak znam życie, to zaraz zostanie wycofany z rynku, a jego kupowanie
będzie zakazane... Już koncerny reklamowe postarają się o to... :/

Pozdrawiam,
Daga [defetystycznie]

1. Data: 2001-11-30 00:41:43

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <d...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jak znam życie, to zaraz zostanie wycofany z rynku, a jego kupowanie
> będzie zakazane... Już koncerny reklamowe postarają się o to... :/

etam;) radio i tak lepsze, a zwłaszcza Tróka;))
niech sobie wycofują
E.

1. Data: 2001-11-30 00:46:40

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTMKGSM <e...@w...pl> w artykule news:9u6kk6$abb$1@news.tpi.pl
pisze...

> etam;) radio i tak lepsze, a zwłaszcza Tróka;))
> niech sobie wycofują

Tak, tylko że teraz nowy szef ma zamiar prowadzić politykę
poprzedniego, jeszcze twardszą ręką... a głównym założeniem jest
skomercjalizowanie Trójki, czego efekty już, niestety, słychać. :(

Pozdr
Daga

1. Data: 2001-11-30 00:53:44

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga":

> Tak, tylko że teraz nowy szef ma zamiar prowadzić politykę
> poprzedniego, jeszcze twardszą ręką... a głównym założeniem jest
> skomercjalizowanie Trójki, czego efekty już, niestety, słychać. :(

Wiesz Daguś;) że słucham trójki od początku jej historii;) ?
TO było Radio !:)
Właściwie towarzyszy mi prawie przez całe życie:)

Na początku tego roku była już bardzo fajna ramówka i nagle bęc!
zepsuła się, ale już przywykłam.
Znowu zmiany ? Kurcze, jak już coś polubię to znika z rynku !
Za dużo tego "RYNKU" we wszystkim.
Eva

1. Data: 2001-11-30 01:00:29

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTMKGSM <e...@w...pl> w artykule news:9u6lcg$egv$1@news.tpi.pl
pisze...

> Znowu zmiany ? Kurcze, jak już coś polubię to znika z rynku !
> Za dużo tego "RYNKU" we wszystkim.

Znowu zmiany. :(( A jak zmiany, to zazwyczaj na gorsze. Cytaty na raty
zniknęły już. Radio Retro w okrojonej wersji, bo tylko 50 minut raz na
2 tygodnie (a było 2 godziny; zresztą ma być podobno zlikwidowane za
kilka miesięcy), w Klubach porąbana sonda.... Doskonalei dziennikarze
są usuwani, bo "są w nieodpowiednim wieku". Dobrze, że chociaż protesty
przywróciły co poniektóre audycje muzyczne... Niedźwiedź został szefem
sekscji muzycznej, to może jednak coś się uchowa....

Daga

praca mag.- pomoc
Kto ze mna porozmawia ? (DDA i inne takie)
Bardziej przyziemnie
Wirtualna miłość
EUTANAZJA