niebieska czapeczka[szydełko]

1. Data: 2005-05-16 12:45:30

Temat: niebieska czapeczka[szydełko]
Od: "Paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie

Jeżeli ktoś wie jak sie robi taka niebieską czapeczkę ze str ,którą na dole
podaję to prosze o radę.
Chyba już wiem jak się te linki robi.Próbuje raz jeszcze:
http://www.vogue.co.uk/shows/photos/Default.aspx?
showID=1965&type=details&pageNo=3
Obawiam sie że nie wychodzi mi to.I co teraz??
Jak chłop krowie na miedzy trzeba mi powiedzieć jak z tego adresu linka zrobić.
Już nawiasy kwadratowe robiłam i spacje ...i nic.

Pomocy!!!I mniejsza o linka,jak ta czapke zrobić???

Pozdrawiam /Paprocia

2. Data: 2005-05-16 13:05:35

Temat: Re: niebieska czapeczka[szydełko]
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paprocia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zrobić.
> Już nawiasy kwadratowe robiłam i spacje ...i nic.

Ale po co??? Przecież podałaś linka właśnie, tylko za długi był i się
złamał, więc nie działa poprawnie. Link to adres :) Jeśli zrobisz "kopiuj"
na adresie w przeglądarce, a potem "wklej" w wiadomości, którą piszesz to
ten link sam się podświetli na niebiesko, i zadziała jak się na niego
kliknie (o ile nie będzie za długi. Do skracania np. przydatna strona
www.glinki.com)

Czapkę to nie wiem jak zrobić :)

Pozdrawiam z Gdańska
Ola

3. Data: 2005-05-16 13:18:01

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki

Zaraz wejdę na te glinki:).
Początki są cięzkie ale mam nadzieje ,ze sie naucze jak to wszystko działa.
Szkoda,ze nie wiesz jak zrobić czapkę

szydełko - torebki
jak sie robi linki???
Frywolitki pomocy lapotologicznej