niebrudzacy sztyft

1. Data: 2006-01-05 11:11:56

Temat: niebrudzacy sztyft
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomozcie!
Poszukuje skutecznego i przede wszystkim niebrudzacego dezodorantu w
sztyfcie. Przetestowalam kilka i wszystkie zostawiaja okropne biale
slady na ubraniu. No i zeby jakos ladnie pachnial. Moze Wy mi cos
doradzicie? Moze te Avonowskie?
Nie wiem jak jest ze sztyftami Nivea, ale te odpadaja w przedbiegach, bo
zupelnie mi nie odpowiadaja zapachy...
Z gory dziekuje i pozdrawiam
femme

1. Data: 2006-01-05 11:19:06

Temat: Re: niebrudzacy sztyft
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Femme napisał(a):
> [...]
> sztyfcie. Przetestowalam kilka i wszystkie zostawiaja okropne biale
> slady na ubraniu. No i zeby jakos ladnie pachnial.

Musi byc sztyft? Jesli nie, to polecam antyperspiranty w kremie Yves
Rocher. Seria Pur Desir, wiec zapachy kwiatowe.

th

1. Data: 2006-01-05 15:48:30

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Jan 2006 12:19:06 +0100, Theli napisał(a):

> Musi byc sztyft? Jesli nie, to polecam antyperspiranty w kremie Yves
> Rocher. Seria Pur Desir, wiec zapachy kwiatowe.

Dołożę dezodorant oriflame w kremie z wyciągiem z mięty z serii naturel.
Tyle, że nie pachnie. Mały, drogi ale bardzo wydajny.

Marta

1. Data: 2006-01-05 18:46:18

Od: "mx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Dołożę dezodorant oriflame w kremie z wyciągiem z mięty z serii naturel.
> Tyle, że nie pachnie. Mały, drogi ale bardzo wydajny.

Pur Desir zostawiał koszmarne białeślady- a na czarnych ubraniach baaardzo
to widać.
Mogę Ci polecić dezodoranty w kulce z Avonu, chociaż one też trochę brudzą
ubrania, oraz moje odkrycie- antyperspirant [w psikadle:P] Adidasa- dobry,
wydajny, długotrwały i zostawiający naprawdę minimalne ślady [w porównaniu
do innych antyperspirantow].

--
wild&MX

1. Data: 2006-01-05 19:17:34

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mx napisał(a):

> Pur Desir zostawiał koszmarne białeślady- a na czarnych ubraniach baaardzo
> to widać.

Hmmm... ja go wlasnie uzywam do czarnych ubran, w tym do czarnych
sukienek bez rekawow. Bialych plam nie zauwazylam.

th

1. Data: 2006-01-05 20:02:12

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 5 Jan 2006 19:46:18 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@n...thx> i powiedziała:

> Pur Desir zostawiał koszmarne białeślady- a na czarnych ubraniach baaardzo
> to widać.

Hamamelis YR nie zostawia żadnych, a w zasadzie 90% czarnych rzeczy
mam.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2006-01-05 20:07:48

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musi byc sztyft?

Sztyfty najbardziej mi odpowiadaja, kulki dluga schna (przynajmniej te,
co wyprobowalam-kleilo mi sie po pachami blee), a spraye jakies malo
wydajne...

pozdr

1. Data: 2006-01-05 20:40:24

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

mx wrote:

> "Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Pur Desir zostawiał koszmarne białeślady- a na czarnych ubraniach baaardzo
> to widać.

Tu sie zgodze, mi tez zostawial. Ale kulka z zielona herbata, tez Yves
Rocher, juz zadnych.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2006-01-06 15:11:29

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Femme napisał(a):
> Sztyfty najbardziej mi odpowiadaja, kulki dluga schna (przynajmniej te,
> co wyprobowalam-kleilo mi sie po pachami blee), a spraye jakies malo
> wydajne...

A żele? Bardzo mi przypadły swego czasu do gustu te z Lady Speed Stick.
Trzeba chwilkę odczekać po nałożeniu, ale nie trwa to długo (ja robiłam
tak, że nakładałam, po czym myłam zęby i mogłam się już ubierać).
Niestety, sztyfty zostawiają czasem slady (nie wiem czy zależy to od
sposobu ubierania, czy od czegoś innego, ale czasem są, czasem nie...)

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2006-01-09 09:22:46

Od: "Marta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Femme" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sztyfcie. Przetestowalam kilka i wszystkie zostawiaja okropne biale
> slady na ubraniu. No i zeby jakos ladnie pachnial. Moze Wy mi cos

Ostatnio zaryzykowałam i kupiłam za 16zł w aptece dezodorant-kryształ, coś w
tym stylu:
http://www.kosmetyki.istore.pl/sklep,937,,,03,,pl-pl
n,257765,0.html tylko
tańszy. Na razie jestem na etapie testowania (drugi dzień), ale jest
dobrze - zero śladów, zero zapachu (czyli "ładnie" :-)), po ośmiu godzinach
nie śmierdzę ani trochę (tradycyjne antyperspiranty wystarczają mi na max
8-10), pachy się nie kleją.
md

25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
Jak przeżyłam atak glonów, oraz inne kosmetyczne odkrycia
blyszczyk z pedzelkiem
Bardzo sucha skóra... ;)