nieco inne pytanie o materac

1. Data: 2006-01-03 16:23:05

Temat: nieco inne pytanie o materac
Od: "Jacek B" <jacaban@//wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
przeszukujac porady dotyczace zakupu materaca moza nieco dostac
przysłowiowego "kręćka"
postanowiłem więc zadać nieco przewrotne pytanie:
Jakiego materaca nie należy kupywać !??
Jaki materac na 100 % mona odradzic?? (jaki powód?)

Co sądzidzie o ofercie JYSKA (teraz jest jakaś promocja1/2 ceny)

pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2006-01-03 22:40:02

Temat: Re: nieco inne pytanie o materac
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Jacek B napisał(a):
> Jakiego materaca nie należy kupywać !??
Ze sprezynami, typu taniego. W ikei byly takowe swego czasu (moze
jeszcze sa?) za okolo 200zl, dramat po prostu i katorga, znajoma
zakupila 2szt i po pol roku ma 2 loza fakira. Sprezyny po prostu wbijaja
sie w plecy...
Moze te z sprzezynami w kieszonkach sa lepsze? Bycmoze tamto dziadostwo
mialo kieszonki tylko nikt o tym niewie?

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

3. Data: 2006-01-04 09:54:53

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Jan 2006 17:23:05 +0100, Jacek B naskrobałeś/łaś:

> [...]
>postanowiłem więc zadać nieco przewrotne pytanie:
>Jakiego materaca nie należy kupywać !??
>Jaki materac na 100 % mona odradzic?? (jaki powód?)
Materac należy kupować "pod siebie" - dosłownie i w przenośni. Znajdz
w swoim mieście sklep z ofertą metarcy różnych firm. W takim sklepie
musisz mieć możliwość położenia się na każdym. Zajrzyj na stronę ikea,
tam jest taki poradnik jak wybrać materac (położyc się, przekręcić,
i tak dalej). Pamiętaj, xe na materacu spać będziesz przez jakieś spory
kawałyk czasu, nie warto oszczędzać na nim, bo Twoje plecy to odczują.
My kupiliśmy Estrellę z pokrowcem antyalergicznym z MkFoam Koło.

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

4. Data: 2006-01-04 12:55:01

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

BartekK napisał(a):

> [...]
> jeszcze sa?) za okolo 200zl, dramat po prostu i katorga, znajoma
> zakupila 2szt i po pol roku ma 2 loza fakira. Sprezyny po prostu wbijaja

Takie materace są właśnie kontrprzykładem dla porad typu "połóż się na
nim w sklepie". W sklepie to on będzie nie gorszy od innych, po roku
intensywnej eksploatacji kokos, pianka, filc etc po prostu się
pozbijają, i sprężyny przez nie przejdą.

> Moze te z sprzezynami w kieszonkach sa lepsze?

Są.

> Bycmoze tamto dziadostwo
> mialo kieszonki tylko nikt o tym niewie?

Nie, ale jest metoda. Niechże znajoma zakupi kawałek grubej wykładziny
podłogowej (takiej na siateczce) o wymiarach łóżka, rozepnie (lub
rozpruje) zewnętrzną materię materaca i włoży wykładzinę między
sprężyny, a górną warstwę. Będzie twardziej ale w porównaniu z
wystającymi sprężynami czy z ceną zakupu dobrego materaca ... .

Adam

5. Data: 2006-01-05 23:36:19

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek B" <jacaban@//wp.pl> napisał w wiadomości
> Jakiego materaca nie należy kupywać !??

Zbyt twardego oraz zbyt miękkiego. Musi być dostosowany do porzeb
konkretnego 'spacza/y'.
Uważa się, że twardy materac, to dobry materac. Ale tu też radzę uważać.
Zakupiliśmy twardy, całkiem wypasiony i spać na nim nie możmy. Okazuje się,
że przy kłopotach z kręgosłupem nie powinno się spać na twardym materacu, bo
boli jeszcze bardziej. Dosłownie rano budzi nas ból pleców.
Iwona

6. Data: 2006-01-06 17:10:53

Od: "Jacek B" <jacaban@//wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim za porady
pozdrawiam
Jacek

7. Data: 2006-01-10 20:52:41

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam takie doswiadczenie, szczęsliwie w gosciach będąc.
JaC

> Okazuje się, że przy kłopotach z kręgosłupem nie powinno się spać na twardym
materacu, bo boli jeszcze bardziej.
> Dosłownie rano budzi nas ból pleców.

okap - na jakij wysokości od blatu
aneks kuchenny w pokoju
Brakujący element Twojego piekarnika - kamień do wypieków
[GwK] preparaty do czyszczenia
Co to są drzwi antywłamaniowe?