nieodwzajemniona miłość

1. Data: 2002-04-18 11:31:47

Temat: nieodwzajemniona miłość
Od: Tomasz Czerny <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Mam taki mały problem. Chyba zakochałem się w dziewczynie, która znam
dobrze ( jestesmy razem na studiach) ale ona o niczym nie wie(chyba).
Nie chce sie narzucac a znowu trudnio sie z nia uwowic na jakies
spotaknie bo ma duzo roznych zajec. Coz w zasadzie to wolalbym juz sie
"odkochac" ale nie idzie. Mam jakis szanse na rozwiazanie tego problemu?
JAk myslicie.
Tomek

1. Data: 2002-04-18 11:36:42

Temat: Re: nieodwzajemniona miłoś
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Czerny" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> spotaknie bo ma duzo roznych zajec. Coz w zasadzie to wolalbym juz sie
> "odkochac" ale nie idzie. Mam jakis szanse na rozwiazanie tego problemu?

Myślimy, my Saulo, że nie jesteśmy pewni, dlaczego z góry odrzucasz
możliwość odwzajemnienia i chcesz, żebyśmy przyklasnęli Twojemu
samousprawiedliwiającemu się marudzeniu. ;-)

Saulo

1. Data: 2002-04-18 11:36:42

Od: Tomasz Czerny <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze dlatego ze to juz jakos tak trwa 2 lata. :)

1. Data: 2002-04-18 11:40:38

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze dlatego ze to juz jakos tak trwa 2 lata. :)
> Tomek

No tak - co za mało istotna informacja ;-)
A jesteście przyjaciółmi?
A żal, że nie spróbowałeś, nie będzie Ci w przyszłości przeszkadzał
normalnie funkcjonować?

Saulo

1. Data: 2002-04-18 12:28:02

Od: "Sapty" <c...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Czerny <t...@p...onet.pl> w artykule
news:3CBEAEA3.9AAD12F1@poczta.onet.pl pisze...
> [...]
> spotaknie bo ma duzo roznych zajec. Coz w zasadzie to wolalbym juz sie
> "odkochac" ale nie idzie. Mam jakis szanse na rozwiazanie tego problemu?

Zapamientaj swieta zasade: Nigdy nie zwracaj uwagi na kobiety bo mozesz sie
zakochac bez odwzajemnienia. Mezczyzni znacznie szybciej sie zakochuja i
potem cierpia. Lepiej rob wszystko jak najlepiej, nie okazoj najmniejszej
slabosci i zobaczysz, ze one same beda legly do Ciebie. Tak zaoszczedzisz
sobie troche zdrowia.

1. Data: 2002-04-18 13:09:04

Od: "Robert Lemieszewski" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sapty" <c...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> slabosci i zobaczysz, ze one same beda legly do Ciebie. Tak zaoszczedzisz

Dobra rada

1. Data: 2002-04-18 13:45:13

Od: TomekC <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Lemieszewski wrote:

> sie

> Dobra rada

Pewnie że dobra rada i w zasadzie to nigdy nie zwracałem uwagi na
kobiety
aż spotkałem Ją. A żeby legly do mnie to specjalnie nie chcę, a
oczywiście
mam kilka znajomych dziewczyn i traktuję je tylko jak znajome.
Tomek

1. Data: 2002-04-18 14:16:04

Od: k...@p...onet.pl (Newion) szukaj wiadomości tego autora

Sapty napisał(a):

>Zapamientaj swieta zasade: Nigdy nie zwracaj uwagi na kobiety bo
>mozesz sie zakochac bez odwzajemnienia.

Nie wychodz z domu, bo moze nie wrocisz. {:-D

>Lepiej rob wszystko jak najlepiej,
>nie okazoj najmniejszej slabosci i zobaczysz, ze one same beda legly
>do Ciebie.

Tak, najlepiej udawać (oszukiwać się), że kobiet nie ma. Hipokryzja -
twoja rada jest niewykonalna, a wiec zla.

Pozdrawiam
Newion

Jeśli jeszcze nie zwariowałeś,
to znaczy że jesteś niedoinformowany

1. Data: 2002-04-26 09:46:48

Od: "Crumb" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>slabosci i zobaczysz, ze one same beda legly do Ciebie. Tak zaoszczedzisz

Naprawdę, jak to przeczytalam, to zawrzało we mnie wszystko, co mogło
zawrzeć.
Jak można wypisywać takie głupoty!
Sorry, ale jak można stwierdzić, że mężczyźni szybciej się zakochują???
Skąd to wiesz??
Zresztą, może założymy jakąś statystykę?
Nie twierdzę, że kobiety zakochują się szybciej, bo po prostu nie mam
takiego prawa! Nikt nie ma!
Prawdą jest to jedynie, że jeśli ktoś się zakocha, i w dodatku bez
wzajrmności, to cierpi, bez względu na to, czy jest kobietą i czy mężczyzną.

Myślisz, Saulo, że ten, kto jest zakochany bez wzajemności chce, żeby legła
do niego płeć przeciwna? Chce tej Jednej Jedynej, albo tego Jednego
Jedynego.

Pozdrawiam
Aga (kobieta...)

1. Data: 2002-04-26 09:59:01

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Crumb" <c...@w...pl> wrote in message news:aab7n5$65l$1@news.tpi.pl...

> Naprawdę, jak to przeczytalam, to zawrzało we mnie wszystko, co mogło
> zawrzeć.
> Jak można wypisywać takie głupoty!
[cut]
> [...]
legła
> do niego płeć przeciwna? Chce tej Jednej Jedynej, albo tego Jednego

Wszystko OK, tylko że to nie ja napisałem to, co Cię tak wzburzyło :-)
Napisał to kolega Sapty.

Saulo

psychologia wiary
zastępcza służba wojskowa w gospodarstwach
O żywocie talentów ....
Syndrom glosu matki
ZBOCZENIEC