nieszczelne nowe okna

1. Data: 2007-11-07 09:49:11

Temat: nieszczelne nowe okna
Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

witam (opatulony w szlafrok, a pod szlafrokiem ubranie :) )

Mam nowe plastikowe okna. Jednak gdy sie przyblizy do ich krawedzi reke,
czuc z nich wieje zimne powietrze z zewnatrz. Czy tak powinno byc? A
jesli nie (podejrzewam, ze nie), jak to naprawic? Czy to jest
naprawialne czy tez trzeba wyminiac cale okna?

--
body {
name: '|<onrad Karpieszu>|';

2. Data: 2007-11-07 11:08:54

Temat: Re: nieszczelne nowe okna
Od: cieply <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to albo masz okna do d... i powinieneś je reklamować, albo może
jeszcze druga ewentualność, że masz je źle obsadzone i rama jest
wykrzywiona - ale wtedy miałbyś problemy z domykaniem. Możliwe jest
jeszcze, że dmucha gdzieś przy ramie bo jest nieuszczelniona i to by
było najprościej naprawić.
Pozdro
mc

3. Data: 2007-11-07 13:07:30

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

cieply pisze:
> [...]
> wykrzywiona - ale wtedy miałbyś problemy z domykaniem. Możliwe jest
> jeszcze, że dmucha gdzieś przy ramie bo jest nieuszczelniona i to by

okna maja juz kilka ladnych lat wiec na reklamacje za pozno

4. Data: 2007-11-07 13:21:56

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> okna maja juz kilka ladnych lat wiec na reklamacje za pozno

no to jakie one nowe?
piszesz w temacie i w tresci nowe a mowisz ze maja kilka lat.

--
pzdr
piotrek

5. Data: 2007-11-07 13:31:22

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> no to jakie one nowe?
> piszesz w temacie i w tresci nowe a mowisz ze maja kilka lat.

no nowe w sensie ze plastiki a nie drewniane, dwuszybowe. bo te ostatnie
to wiem ze trzeba watą na zimę :)

6. Data: 2007-11-07 13:43:28

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:1194433734.143318.307250@k79g2000hse.googlegrou
ps.com
użytkownik *cieply* napisał(a):

> No to albo masz okna do d... i powinieneś je reklamować, albo może
> jeszcze druga ewentualność, że masz je źle obsadzone i rama jest
> wykrzywiona - ale wtedy miałbyś problemy z domykaniem.

Może być jeszcze trzecia. W skrzydłach czasami są takie metalowe mimośrodowe
rolki, które w zależności jak je ustawić powodują mniejsze bądź większe
dociągnięcia skrzydła do ramy. Dobre rozwiązanie na różnie pory roku. Na
lato ustawia się luźniejszą pozycję, na zimę ciaśniejszą.

--
Big Jack
//////

7. Data: 2007-11-07 13:43:41

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości

> no nowe w sensie ze plastiki a nie drewniane, dwuszybowe. bo te ostatnie
> to wiem ze trzeba watą na zimę :)

a nie masz systemu mikrowentylacji "zepsutego" ??

8. Data: 2007-11-07 14:37:39

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack pisze:
> Może być jeszcze trzecia. W skrzydłach czasami są takie metalowe
> mimośrodowe rolki,

jak one powinny wygladac i gdzie dokladnie ich szukac?

otworzylem okno i widze rozne dziwne rzeczy na ramie, ale nic mi nie
pasuje do slowa 'rolki'

9. Data: 2007-11-07 15:23:41

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:fgsijj$71e$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *|<onrad* napisał(a):

> jak one powinny wygladac i gdzie dokladnie ich szukac?
>
> otworzylem okno i widze rozne dziwne rzeczy na ramie, ale nic mi nie
> pasuje do slowa 'rolki'

Może inaczej. Te rygle których przesunięcie na skutek przekręcenia klamki
powoduje zamknięcie okna. Czasem są to stałe chociaż przesuwne rygle, a
czasem na takich trzpieniach mimośrodowo obsadzone rolki. Ja się te rolki
odpowiednio przestawi to skrzydło jest mocniej/słabiej dociągane do ramy.
Otwórz skrzydło, pokręć klamką i zobacz co się rusza i czy jest szansa że to
jest to o czym piszę. Akurat nie mam możliwości pstryknięcia zdjęcia żeby
jeszcze bardziej rozjaśnić.

--
Big Jack
//////

10. Data: 2007-11-07 15:26:12

Od: "tomkob" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niekiedy stare drewniane są dużo lepsze niż "nowe" plastiki

Szafy
czujnik dymu
zmywarka Ariston 6090X
Cos nie tak z pralka Candy.