nikogo nie ma w domu?!

41. Data: 2009-01-26 16:05:18

Temat: Re: nikogo nie ma w domu?!
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 15:32, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

Nigdo ne je doma?

42. Data: 2009-01-26 23:44:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał w wiadomości :

> Sry, że nie odpowiedziałem na sms'esa, ale Bóg mi świadkiem i Michał, że
> próbowałem. Po 3 próbie zrezygnowałem - jakoś nie mogłem dojść do końca
> pierwszego słowa. :)

Tak, potwierdzam... barmanka była roztańczona...

michał

43. Data: 2009-01-26 23:46:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewne coś miłego, jak Ciebie znam. ;P

Nie przeczytał nam nawet, swołocz dyslektyczna

michał

44. Data: 2009-01-26 23:47:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Wyście tam wszyscy mieli problemy z litrówkami :> Ale trzeba było
> Michała poprosić, tak czy owak. Chyba nie byłby zazdrosny :P

Ja od Ciebie przeczytałem wszystkim na głos. :)

michał

45. Data: 2009-01-26 23:57:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Ja od Ciebie przeczytałem wszystkim na głos. :)

Na drugi raz muszę uważać, co piszę ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

46. Data: 2009-01-27 09:06:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na drugi raz muszę uważać, co piszę ;)

Możesz liczyć na moją cenzurę. Łagodzę obyczaje. ;D

michał

47. Data: 2009-01-27 09:44:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 10:06:12 +0100, michal napisał(a):

> Możesz liczyć na moją cenzurę. Łagodzę obyczaje. ;D

Muzyk :->

48. Data: 2009-01-27 11:11:15

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 10:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Muzyk :->

Ksylofinista... :-))) Wali drewno!!!

49. Data: 2009-01-27 11:30:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 03:11:15 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Ksylofinista... :-))) Wali drewno!!!

Drewniane konie?
;-P
PS. Sorry...

50. Data: 2009-01-27 23:06:17

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, a tego szczegółu nie pamiętam. Momenty były? ;>

Były. Ze szpadlem. :)

michał

to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Gdzie bi- się z les- i homo- bije, tam...
Oby.
południowy przegląd prasy cd :)
marcinkiewicz sie zakochał!