nisim szampon kto stosował?

1. Data: 2006-06-11 10:01:01

Temat: nisim szampon kto stosował?
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ! ponawiam prośbe moze ktoś stosował i z jakimi skutkami?pozdrawiam maria

2. Data: 2006-06-11 13:39:21

Temat: Re: nisim szampon kto stosował?
Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maria" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam ! ponawiam prośbe moze ktoś stosował i z jakimi skutkami?pozdrawiam
> maria

Jeżeli nikt nie odpowiedział na poprzedniego posta to widocznie nikt nie
używał tak trudno to zrozumieć?
Jak tym razem też nikt nie odpowie to znowu wyślesz nowego posta?

Bunny

3. Data: 2006-06-11 14:06:07

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli nikt nie odpowiedział na poprzedniego posta to widocznie nikt nie
> używał tak trudno to zrozumieć?

> Pozdrawiam
> Bunny
witam! Wiesz,to zalezy jak spojrzeć na cała sprawe.Mnie trudno zrozumiec,że
nikt nie odpowiedział,bo nie używał a Tobie, że mi bardzo zalezy na odpowiedzi
na pytanie postawione w moim poście. pozdrawiam i czekam dalej a moze jednak...
maria

4. Data: 2006-06-11 19:42:09

Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedzi
> na pytanie postawione w moim poście. pozdrawiam i czekam dalej a moze

Ok rozumiem, że jest to dla Ciebie ważne ale lepiej
poczytaj tutaj zanim wyślesz trzeci raz:
http://rtfm.bsdzine.org/#brak_odpowiedzi

Bunny i Arek 12.09.2005
www.arek.cba.pl
moje allegro: www.tinyurl.com/9d2gh

5. Data: 2006-06-11 19:54:14

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

maria napisał(a):
> witam ! ponawiam prośbe moze ktoś stosował i z jakimi skutkami?pozdrawiam maria

Ja stosowałam wiele lat temu - włosy mi przestały wypadać, były
takie "głęboko oczyszczone", ogólnie byłam baaardzo zadowolona.
Pozdrawiam,
Ania.

6. Data: 2006-06-11 19:59:29

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

maria <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
odpowiedzi
> na pytanie postawione w moim poście. pozdrawiam i czekam dalej a moze

ekhm, wiesz, może ponów za jakiś_czas? Tak, żeby inne wątki nie były
przetykane gęsto Twoim pytaniem? Jak widzę to samo pytanie co 4 wątek, to mi
się źle czyta.

Odpowiadając na Twoje pytanie: nie stosowałam. A na co to ma być, ten
szampon, żeś zainteresowana?

zdrowki
hania

7. Data: 2006-06-12 07:38:33

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok rozumiem, że jest to dla Ciebie ważne ale lepiej
> poczytaj tutaj zanim wyślesz trzeci raz:
> [...]

witam!Nie będę już ponawiawić ale upór w moim przypadku opłacił sie za co
dziekuje osobie która sie odezwała a stosowała/dla informacji innych ,nisim to
seria kosmetyków wzmacniających włosy i powodująca ich odrost/ mam osobę,której
bardzo chcę pomóc i szukam takich środow.Wam Bunny i Arek dziękuję za >
http://rtfm.bsdzine.org/#brak_odpowiedzi.Nie jestem osobą biegłą w poruszaniu
sie w świecie witualnym .przyda sie bardzo. pozdrawiam maria

Ďă¸ŰšŤËž×˘˛á
Plastry na rozstępy???
[spam] Tanie rozmowy z JAJAH
koniec z owłosieniem - depilacja