no sorry...

11. Data: 2009-01-14 00:47:00

Temat: Re: no sorry...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> chciałbym w to wierzyć....

Optymiści są zdrowsi. A już na pewno nie mają depresyj. :)

michał

12. Data: 2009-01-14 00:56:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Optymiści są zdrowsi. A już na pewno nie mają depresyj. :)

optymistycznie zatem - do dzisiaj!

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

13. Data: 2009-01-14 09:02:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co dostales?

M.

(Bo wiesz, jak coś fajnego, to przyzwoitość nakazywałaby, żebyś się
podzielił.........czekoladę na miliard malutkich kawałeczków dla każdego
'dziecka'. 6 miliardów)

14. Data: 2009-01-14 10:19:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 01:47:00 +0100, michal napisał(a):

> Optymiści są zdrowsi. A już na pewno nie mają depresyj. :)

Mają. Wpędzają ich w nie pesymiści - z zazdrości :-)
Masz przykład we mnie.

15. Data: 2009-01-14 12:57:07

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Mają. Wpędzają ich w nie pesymiści - z zazdrości :-)
> Masz przykład we mnie.

Nikt tu o tobie nie mowi pizdo.
--
Bluzgacz

16. Data: 2009-01-14 13:04:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Mają. Wpędzają ich w nie pesymiści - z zazdrości :-)
> Masz przykład we mnie.

Optymista z depresją, to jak pesymista w nadzei na lepszą przyszłość.

michał

17. Data: 2009-01-14 13:11:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 14:04:08 +0100, michal napisał(a):

> Optymista z depresją, to jak pesymista w nadzei na lepszą przyszłość.

Nie bardzo mogę sobie wyobrazić to drugie... ale pierwsze przerobiłam, to
wiem.

18. Data: 2009-01-14 14:32:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo mogę sobie wyobrazić to drugie... ale pierwsze przerobiłam,
> wiem.

Chodziło mi o to, żeby pesymista nie wołał z głębi swojego doła: "Jestem
optymistą!".
Wątpliwe, czy ktoś pomocną dłoń wtedy do niego wyciągnie.

michał

19. Data: 2009-01-14 22:37:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze: