nolicin a candida

1. Data: 2004-03-02 21:49:22

Temat: nolicin a candida
Od: "tres" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, od miesiecy mam problemy z candida albicans, nawet juz poruszałąm
temat na grupie Raz jest lepiej, raz gorzej. Obecnie mam znów (bo to też
czesto sie zdarza u mnie) problemy z pęcherzem. Urolog przepisał mi Driptane
i Nolicin Przeczytałam na ulotce dotyczacej Nolicinu, że jest to lek, który
dziala bakteriobójczo w stosunku do wiekszości bakterii Gram-ujemnych i
Gram-dodatnich. Czy w takim razie jest to antybiotyk czy lek innego
rodzaju??? I czy jego przyjmowanie może mieć wpływ na kolejny rozrost
candidy w moim organizmie czego bardzo sie boję??????
pozdrawiam i dziekuje za wszelkie odpowiedzi
Monika

2. Data: 2004-03-02 22:56:48

Temat: Re: nolicin a candida
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w takim razie jest to antybiotyk czy lek innego
> rodzaju???

to fluorowany chinolon. niektórzy zaliczają go do antybiotyków, ale
większość raczej uznaje, ze to chemioterapeutyk. powikładnia grzybicze nie
są tak częste, jak przy "klasycznych antybiotykach".

Pytanie o Lutenyl
dot. ciazy
jaka jest norma dziennego moczu?
Przewlekłe problemy z żołądkiem - co robić??
Grzybica stop - progilaktyka...