(none)

From: t...@w...pl (Bogusław Kwinta)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: (none)
Date: 21 Feb 03 07:52:26 GMT
Sender: t...@w...pl

W 1999 roku moja żona przebywająca od kilku lat w Wielkiej
Brytanii przeprowadziła przed tamtejszym sądem rozwód nie
potwierdzając tego faktu przed sądem polskim. W świetle
obowiązującego prawa polskiego ( prywatne prawo międzynarodowe
art. 14, 18 ) nadal pozostajemy w związku małżeńskim. W 2001
roku zawarła w WB ślub co w świetle obowiązującego KK (
art.206 ) stanowi przestępstwo. Przez trzydzieści lat
zajmowaliśmy wspólnie mieszkanie komunalne. Po rozwodzie
przeprowadzonym jw. żona nabyła mieszkanie na własność. Około
50% wartości mieszkania wniosły córki oświadczając że wnoszą tą
część jako mój wkład w wykup mieszkania, na co jednak nie
posiadam dowodu na piśmie. W związku z tym mam kilka pytań:
1 Czy córki winny oświadczyć to na piśmie, jeśli tak to, w
jakiej formie?
2. Czy w świetle powyższych faktów jestem współwłaścicielem
mieszkania, jeśli nie posiadam oświadczenia córek?
3. Jaki winnem przyjąśc tok postępowania w przypadku
wystąpienia żony o potwierdzenie faktu przeprowadzenia rozwodu
przed sądem Polskim?
Bardzo proszę o odpowiedz.

tinca

Największe Gwiazdy śpiewają piosenki aktorskie < www.ppa.wp.pl >