[ nowa] Odkręcony lakier ?

1. Data: 2002-10-31 17:00:54

Temat: [ nowa] Odkręcony lakier ?
Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich bardzo serdecznie.

Mam na imię Beata. Właśnie Was sobie " znalazłam" , trochę poczytałam i nie
zamierzam Was " zgubić" :-)
Żeby tradycji stało się zadość zwracam się rzecz jasna z pytaniem.
Czy kupując lakier do paznokci w sklepie w którym nie ma testerów ani tych
gotowych juz pomalowanych próbek
można go sobie odkręcać ? Takie odkręcanie mu nie zaszkodzi ? Ja chyba nie
chciałabym kupić takiego już kilkakrotnie odkręcanego lakieru :-( Inna
sprawa, że mogę o tym odkręcaniu nic nie wiedzieć . A sprzedawca ? Powinien
pozwalac odkręcać te lakiery ?

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2002-11-01 01:52:28

Temat: Re: [ nowa] Odkręcony lakier ?
Od: "Nutka" <f...@i...pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Wszystkich bardzo serdecznie.

Również Cię witamy
> [...]
> można go sobie odkręcać ? Takie odkręcanie mu nie zaszkodzi ? Ja chyba nie
> chciałabym kupić takiego już kilkakrotnie odkręcanego lakieru :-(

Ja też nie.. bleeeh. IMHO to jest mniej wiecej tak samo jak by na przyklad
konsultanka Avonu pozwalala komus probowac kosmetyki,ktore zamowilas. Nie
wiem,dla mnie to jest troche obleśne...bleeee

> A sprzedawca ? Powinien
> pozwalac odkręcać te lakiery ?

Nie powinien pozwalać
Nutka

1. Data: 2002-11-01 15:08:11

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Toffi wrote:
> Czy kupując lakier do paznokci w sklepie w którym nie ma
> testerów ani tych gotowych juz pomalowanych próbek
> można go sobie odkręcać ?

A po co? Jak lakier będzie wyglądał na paznokciu zobaczysz dopiero po nałożeniu dwóch
warstw, a tego chyba robić w sklepie nie zamierzasz. Myślę, że w takim przypadku
wystarczy po prostu obejrzenie koloru w buteleczce, bez odkręcania.

> Takie odkręcanie mu nie zaszkodzi ?

Jeśli będzie częste może zaszkodzić. Lakier wysycha.

> A sprzedawca ? Powinien pozwalac odkręcać te lakiery ?
>
> Pozdrawiam
> Toffi

Imho zależy od sprzedawcy. Napewno znajdzie się taki, który pozwoli. Ja bym nie
pozwoliła. Zazwyczaj w dobrych sklepach są jednak palety barw, na których możesz
sprawdzic jak wygląda dany lakier. A jeżeli nie ma, to może idź po prostu do innego
sklepu?

--
pozdrawiam,
Elvira