są "smakery" we Wrocławiu, u Was też?

1. Data: 2002-10-31 08:55:16

Temat: Re: są "smakery" we Wrocławiu, u Was też?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:apt5h0$87f$1@news.onet.pl...

> na grupie byla mowa o konkretnej marce, "lip smacker" (skojarzenie ze
> smakiem dobre, ale mysle, ze to tylko przypadkowa zbieznosc tej nazwy z
> naszym slowem "smak"),

Hłe, hłe
Ale skojarzenie miałam niezłe ;-)
Swoją drogą - czy to spełnia funkcję bardziej "smakową" czy bardziej
ochronną na usta?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej tam Prosiaczka nie było (A. Milne)

1. Data: 2002-10-31 12:17:36

Temat: są "smakery" we Wrocławiu, u Was też?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam dziś w drogerii we wrocławskiej Astrze (swoją drogą, co za
beznadziejne stoisko i obsługa).
Były różne smaki: czekolady, białej czekolady, waniliowy, wiśniowy chyba i
jeszcze jakieś.
No, to chyba właśnie były owe smakery, opisywane kiedyś na grupie. Mała
tubka - firma Manhattan.
Jak rozumiem, jest to rodzaj smakowego balsamu do ust, tak?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdy zły los rzuca w Ciebie nożem,
istnieją dwa sposoby złapania tego noża- za ostrze lub rękojeść

1. Data: 2002-11-01 07:54:34

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

na grupie byla mowa o konkretnej marce, "lip smacker" (skojarzenie ze
smakiem dobre, ale mysle, ze to tylko przypadkowa zbieznosc tej nazwy z
naszym slowem "smak"), z tego co wiem, nie jest dostepna w polsce. ale jak
widac manhattan wypelnia luke na polskim rynku:) tez widzialam te manhatany
w empiku, tylko ze cena lekko mnie odstraszyla
pozdrawiam
waniliowa

1. Data: 2002-11-01 13:19:05

Temat: Re: są
Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Hłe, hłe
> Ale skojarzenie miałam niezłe ;-)
> Swoją drogą - czy to spełnia funkcję bardziej "smakową" czy bardziej
> [...]

No właśnie..Ja uparcie twierdzę, że w Niemczech-owszem opłaca sie je kupić
(kosztowaly 2/3 marki rok temu..nie wiem ile po zmianie na Euro)ale u nas za
cenę 16 zł.."nie, dziękuję". Tym bardziej , że one są za malo
natłuszczające,by spełniać funkcje ochronne na zimę. Trzeba by smarowac po
kilka razy.. JA uzywam ich raczej na noc..Bo w dzień zbyt szybko bym zlizała.
Miła rzecz, ale chyba ciut za droga. Tzn- owszem 16 zł to nie jest dużo, ale
za tą cenę mozna mieć lepszą ochronę ust :)
pzd.
ps-mowa oczywiśćie o tubkach manhatannu.

No i kupilam baze!
Kilka słów o diecie
wlosy w sieci
Lubicie chodzic do fryzjera?