No i kupilam baze!

1. Data: 2002-10-31 11:35:48

Temat: No i kupilam baze!
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie naczytalam na jej temat ze postanowilam odwiedzic Galerie
Dominikanska - i niewiele szukajac znalazlam to cudo (33zl).

Teraz prosba o instruktaz :-)
Jak najlepiej to to nakladac? pedzelkiem??

na razie jeszcze nie uzywalam- jak potestuje to sie pochwale.

Ehh a ile innych kosmetykow zachwycilo mnie przy okazji - np takie
buteleczki szklane z cieniem sypkim - srebrny po roztarciu na dloni
byl po prostu cudny. Niestety firmy nie pamietam - ale cena mnie
skutecznie odstraszyla :-) (ponad 50 zl)
albo zele pod prysznic od razu z takimi koncowkami do masazu :-) -
czlowiek jak biega po zwyczajnych drogeriach to nie wie co sie dzieje
w prawdziwym swiecie kosmetykow :)

pozdrawiam

m3duz4

1. Data: 2002-10-31 11:51:45

Temat: Re: No i kupilam baze!
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz prosba o instruktaz :-)
> Jak najlepiej to to nakladac? pedzelkiem??

Ja nakladam zwyczajnie palcem. To jak specjalny podklad na powieki.
Pedzelkiem mogloby sie nabrac za duzo. Naklada sie tego naprawde malutko,
czeka, az wyschnie (momencik) i naklada cien.
Cienie Wibo na mojej bazie zdaly egzamin: 10 - 12 godz, jak nic!
:))
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-31 12:04:57

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Thu, 31 Oct 2002 12:51:45 +0100, "Kruszynka"
<m...@p...onet.pl> wyskrobal sobie:

>Cienie Wibo na mojej bazie zdaly egzamin: 10 - 12 godz, jak nic!

dzieki :-)
ja mam wszystkie cienie Inglota - zobaczymy jak u mnie wypadnie ta
baza.

m3duz4

1. Data: 2002-10-31 12:27:27

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki :-)
> ja mam wszystkie cienie Inglota - zobaczymy jak u mnie wypadnie ta
> baza.

Na Inglocie tez probowalam: zalezy od tego, jak stary jest dany cien. Takie
bardzo stare, nie bylo sily - po 5 godzinach byly ugotowane. Natomiast nowe
i nowsze u mnie przez 10 godzin ladnie siedzialy na oczkach. A mam
paczydelka gleboko osadzone, utrzymac cos na nich to jest nie lada wyczyn
:))

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."