odżywka do włosów

1. Data: 2002-10-31 14:59:12

Temat: odżywka do włosów
Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie stosujecie odżywki do włosów?
AGA.

1. Data: 2002-10-31 17:15:49

Temat: Re: odżywka do włosów
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"edward" wrote:

> Jakie stosujecie odżywki do włosów?

Ziaja z olejkiem rycynowym lub aloesem
--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-31 18:11:49

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie stosujecie odżywki do włosów?
Glisskur'a i żadna inna...

1. Data: 2002-10-31 18:44:46

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie stosujecie odżywki do włosów?

Odzywki/maseczki StIves Swiss Formula stosowane
na przemian: Mud Miracle i intensywnie regenerujaca
Hair Repair.

--
Adrianna

1. Data: 2002-10-31 20:02:55

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a możecie jakąś polecić bo strasznie włosy mi się przetłuszczają

AGA

1. Data: 2002-10-31 20:12:02

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"edward" wrote:

> a możecie jakąś polecić bo strasznie włosy mi się przetłuszczają

Odzywka raczej nie pomoze na przetłuszczanie,
ale wybierz taka specjalnie przeznaczoną do tego typu.
Ziaja tez ma, tylko muisz poczytac na opakowaniach.
Ale naprawde polecam Ziaje.

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-11-01 01:54:17

Od: "Nutka" <f...@i...pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

Elseeve Nutrileum, Regenium i UV
pozdrawiam
Nutka

1. Data: 2002-11-01 09:10:07

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

Aloesowy balsam do wlosow firmy Leo-profesjonalne kosmetyki do wlosow
Moja wspollokatorka przywiozla go od swojego fryzjera. Butleka jest
litrowa!!! kosztuje 7zl!!!!A balsam bije na leb na szyje te drogie sklepowe.
Naprawde jest rewelacyjny. Zreszta napisane jest ze preparat przeznaczony
jest dla profesjonalnych zakladow fryzjerskich i jak juz pisalam we
wczesniejszym watku w jednym z salonow welli tego na mnie uzywali (wyczulam
zapach). A najlepsze jest to ze produkuja go w krakowie!!! na Berka
Joselewicza 14. Jak to zobaczylam baaaaardzo sie ucieszylam. Nie wiem czy
tam go mozna dostac ale zawsze mozna sprobowac. Wiec krakowianki-marsz po
balsam:-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-01 23:18:17

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

edward wrote:
> Jakie stosujecie odżywki do włosów?

Ostatnio Shauma z mlekiem. Włosy po niej wyglądają pięknie. Inna dobra odżywka to
Dove. Uwielbiam tem zapach, no i efekt końcowy również bardzo zadowalający.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-11-01 23:43:31

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Ostatnio Shauma z mlekiem. Włosy po niej wyglądają pięknie. Inna dobra
odżywka to Dove. Uwielbiam tem zapach, no i efekt końcowy również bardzo
zadowalający.

O .. ja z dove tez bylam bardzo zadowolona. Kiedys jeszcze timotei lubialam
ale to jak byly dwa rodzaje tylko do wyboru.
A... i najlepsza na swiecie ozywka ktora chyba przestali produkowac to
Healing plus firmy caty czy catzy... jest z tej serii jeszcze szampon
przeciwlupiezowy w aptekach. Ona tez przeciwlupiezowa byla i tez tylko w
aptekach ale byla cudna. Ehhhh... czemu prestaja produkowac takie wspaniale
kosmetyki/?
Kropelka

> --
> pozdrawiam,