nowa dzialka

1. Data: 2001-09-27 05:40:02

Temat: nowa dzialka
Od: "GS" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar zakupić działkę 9-arową uzbrojoną w małej miejscowości. I stąd
pytania:
- jakie są orientacyjne ceny takich działek ?
- jakie są dodatkowe koszty związane z takim zakupem: cena działki + ????
- co jeszcze warto sprawdzić przy/przed zakupem - słyszałem że warto upewnić
się czy nie jest obciążona hipoteką, ale jak i gdzie to sprawdzić ???

będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi

Grzegorz S.

1. Data: 2001-09-27 09:10:43

Temat: Re: nowa dzialka
Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GS" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar zakupić działkę 9-arową uzbrojoną w małej miejscowości. I stąd
> pytania:
> - jakie są orientacyjne ceny takich działek ?

Nie istnieje cos takiego jak cena orientacyjna w oderwaniu od lokalizacji.
Dzialka uzbrojona moze kosztowac 1000 zl za ar albo 10000 zl za ar. Jesli ta
mala miejscowosc jest np pare kilometrow od Warszawy to cena bedzie spora.
Poza tym duzo zalezy od np. lokalizacji dzialki w tej miejscowosci: dzialka
pod lasem bedzie tansza niz dzialka przy glownej drodze, od ksztaltu i
mnostwa innych rzeczy ktorych nie wymysle. Trzeba po prostu obejrzec
konkretna dzialke, porownac z cenami w okolicy.

> - jakie są dodatkowe koszty związane z takim zakupem: cena działki + ????

+ na pewno taksa notarialna + prowizja dla posrednika (jesli kupujesz przez
biuro nieruchomosci)

> - co jeszcze warto sprawdzić przy/przed zakupem - słyszałem że warto
upewnić
> się czy nie jest obciążona hipoteką, ale jak i gdzie to sprawdzić ???

W sadzie - trzeba wziac wypis z ksiegi wieczystej. Na nim bedzie informacja
kto jest wlascicielem i czy sa wpisane obciazenia

Zaslav

Problem z sasiadami.
lampy halogenowe zew.
szyby antywlamaniowe