podkład pod panele podłogowe

1. Data: 2001-09-27 06:00:56

Temat: podkład pod panele podłogowe
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

otóż nabyłem wczoraj w OBI panele podłogowe bezklejowe (29.95/m2) i mam
zamiar położyc je w pomieszczeniu, które będzie połączeniem 2ch starych
pokoi. W jednym z nich jest posadzka betonowa, w drugim deski.
załóżmy, że poziomy w pomieszczeniach są równe. co należy położyc na te
podłoża?
czy na oba folię paroizolacyjną i piankę?
czy na deski folia nie jest konieczna?
czym różni sie folia paroizolacyjna od zwykłej folii budowlanej (do
przykrywania mebli) - może można to stosować zamiennie? (ze wzg na koszty)

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-09-27 09:37:22

Temat: Re: podkład pod panele podłogowe
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KSX <k...@k...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oufaq$n3n$...@n...tpi.pl...

> czy na oba folię paroizolacyjną i piankę?
> czy na deski folia nie jest konieczna?

Folia to groszowa sprawa, poloz na oba, nie bedziesz mial zmartwienia. ALe
gabke bym ci odradzal, panele na gabce strasznie dudnia. Daj zielona plyte,
wychodzi drozej, ale warto.

J.

1. Data: 2001-09-27 09:44:26

Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj zielona plyte,
> wychodzi drozej, ale warto.

co to za zielona płyta?
i ile wychodzi (np m2)

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-09-27 12:22:59

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KSX <k...@k...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ousdu$1j1$...@n...tpi.pl...

> co to za zielona płyta?
> i ile wychodzi (np m2)

To sa plyty robione z odpadow drzewnych, specjalnie pod panele, zobaczysz to
w kazdym sklepie oferujacym podlogi. Kosztuje ok 50zl za 15m2 (nie jestem
pewien, moze ktos z grupy potwierdzi, albo poda faktyczna cene?).

J.

1. Data: 2001-09-27 16:38:30

Od: "rafal" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w kazdym sklepie oferujacym podlogi. Kosztuje ok 50zl za 15m2 (nie jestem
> pewien, moze ktos z grupy potwierdzi, albo poda faktyczna cene?).
U mnie kosztuja okolo 7 zl za m2

a mam pytanie do ksx
czesc mam pytanie dotyczace tych paneli co to za firma , ile gwarancji jaka
klasa scieralnosci , czy porzadnie wykonane , wybor kolorow, czy to nie sa
jakies odpady czy zatrzask wyglada podobnie jak w qiuck-step chyba??
gdyz widzialem ta reklame z obi a niestety mam daleko do obi wiec jakbys
mogl mi pomoc

nowa dzialka
Problem z sasiadami.
lampy halogenowe zew.