mikrofala do zabudowy?

1. Data: 2001-09-27 06:52:21

Temat: mikrofala do zabudowy?
Od: "--jerry--" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W kuchni projektant wymyslil taka szafke na kuchenke mikrofalowa. Jest to po
prostu odkryty dol bez drzwiczek jednej szafki wiszacej. Myslalem, ze
wstawie tam sobie zwykla mikrofale, ale ponoc sa takie do zabudowy. Szafka
ma ponoc takie wymiary, ze pasuje do takiej kuchenki.
1. Czy ktos ma taka kuchenke zabudowana - jak to sie sprawdza?
2. Czy kuchenki mikrofalowe sa zawsze biale - czy znajdzie sie jakas
srebrna?

Pozdrawiam!
Jarek

1. Data: 2001-09-27 09:03:54

Temat: Re: mikrofala do zabudowy?
Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--jerry--" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 1. Czy ktos ma taka kuchenke zabudowana - jak to sie sprawdza?
> 2. Czy kuchenki mikrofalowe sa zawsze biale - czy znajdzie sie jakas

Widzialem reklame AGD firmy Miele - tam chyba byla srebrna ale lepiej nie
pytaj o cene....

Zaslav

1. Data: 2001-09-27 09:05:15

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

--jerry-- napisał(a) w wiadomości: <9ouihi$ghc$1@aquarius.webcorp.pl>...
> [...]
>ma ponoc takie wymiary, ze pasuje do takiej kuchenki.
>1. Czy ktos ma taka kuchenke zabudowana - jak to sie sprawdza?

ja mam cos takiego - z tym, ze u mnie nie jest wbudowana w szafke wiszaca -
tylko w "slupek" razem z piekarnikiem - wyglada odjazdowo ;-)))

>2. Czy kuchenki mikrofalowe sa zawsze biale - czy znajdzie sie jakas
>srebrna?

Whirlpool robi dwa modele - drzwiczki cale szklane (ze srebrnym polyskiem) i
ramka dookola srebrna
z tym, ze cena jest spora (2400 za tansza - ale ma praktycznie wszystko
oprocz termoobiegu)

1. Data: 2001-09-27 09:54:30

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

--jerry-- wrote:

> W kuchni projektant wymyslil taka szafke na kuchenke mikrofalowa. Jest to po
> prostu odkryty dol bez drzwiczek jednej szafki wiszacej. Myslalem, ze
> wstawie tam sobie zwykla mikrofale, ale ponoc sa takie do zabudowy.

Chyba każda firma robi wersję do zabudowy (jednocześnie podbijając
nieludzko cenę!).

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2001-09-27 10:20:12

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma ponoc takie wymiary, ze pasuje do takiej kuchenki.
> 1. Czy ktos ma taka kuchenke zabudowana - jak to sie sprawdza?

Mam zabudowaną kuchenkę Electrolux. Sprawdza się dobrze!

> 2. Czy kuchenki mikrofalowe sa zawsze biale - czy znajdzie sie jakas
> srebrna?

Jest srebrna.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2001-09-27 10:22:32

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Sobkowski" <m...@i...poznan.pl> napisał w wiadomości

> Chyba każda firma robi wersję do zabudowy (jednocześnie podbijając
> nieludzko cenę!).

Mam kuchenkę Electrolux; fakt - najtańsza nie była.
Chociaż trzeba przyznać, że sporo kosztował sam stelaż montażowy.

Pozdrowienia

1. Data: 2001-09-27 16:41:32

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

--jerry-- wrote:

> [...]
> 1. Czy ktos ma taka kuchenke zabudowana - jak to sie sprawdza?
> 2. Czy kuchenki mikrofalowe sa zawsze biale - czy znajdzie sie jakas

to ja widzialem kombajn, mikrofalowka i piekarnik w jednym, termoobieg
itp. bajery. cena tez kosmiczna :)

--
| Grzegorz Szyszlo mailto:z...@w...lublin.pl | fragmentow w Gaz.Wyb.

podkład pod panele podłogowe