nowa matura - wyniki

1. Data: 2005-05-20 11:39:21

Temat: nowa matura - wyniki
Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiecie moze, kiedy beda podane wyniki z nowej matury i gdzie? Slyszam tyle
roznych opinii w szkole, iz sama nie wiem w co mam wierzyc, a na stronach
oke i cke nie znalazlam wlasciewie nic konkretnego.
Pozdrawiam, Ilona

2. Data: 2005-05-20 21:37:43

Temat: Re: nowa matura - wyniki
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roznych opinii w szkole, iz sama nie wiem w co mam wierzyc, a na stronach
> oke i cke nie znalazlam wlasciewie nic konkretnego.

Wedlug Rekrutacji na wyzszych uczelniach wyniki z nowej matury maja byc pod
koniec czerwca :)

Kania

3. Data: 2005-05-21 07:04:03

Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, to wiem, ale gdzie maja byc podane? W szkole? Czy gdzies indziej?
Niektorzy mowia, ze do domu maja przyslac, ale w to akurat nie wierze.

4. Data: 2005-05-22 13:57:54

Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie wyniki (w formie elektronicznej i papierowej) wraz ze
świadectwami w całym kraju będą przekazane szkołom 27 czerwca br.

sekretariat
OKE w Poznaniu

5. Data: 2005-05-27 21:45:20

Temat: j.rosyjski
Od: g...@o...pl (qazxsw2) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2005-05-28 06:43:59

Temat: Re: j.rosyjski
Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

qazxsw2 wrote:
> [...]

27 czerwca
http://www.oke.krakow.pl/moodle/

pedagogika
[info] Nowe opowiadanie
Informatyka: Zadania maturalne (nie tegoroczne)
Re: A świstak siedzi i nawija.
Umowa na czs nieokreślony