nowe obyczaje

1. Data: 2000-01-08 13:45:10

Temat: nowe obyczaje
Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu w innej dyskusji zaczepiłam o pewien dość dziwny temat.
Proszę o opinie przede wszystkim młodych ludzi, bo główny mój problem jest
związany z niezrozumieniem ich postępowania.
Tak się składa, że trochę jeszcze sobie studiuję, i mam w związku z tym
ciągły kontakt z ludźmi o kilka lat młodszymi, światopoglądowo jest to
jednak róznica całego pokolenia. Chodzi głównie o to, że ludzie ci mają
bardzo liberalne podejście do seksu, wielokrotnie zmieniają partnerów,
zdarza się (nierzadko), że na imprezach idą do łóżka z przypadkowymi
osobami. Później na zajęciach opwiadają jak świat schodzi na psy, że brak
prawdziwej miłości.

--
Asmira
http://www.free.net.pl/~asmira/

1. Data: 2000-01-08 14:31:34

Temat: Re: nowe obyczaje
Od: "Pawel Pokutycki" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że na imprezach idą do łóżka z przypadkowymi osobami. Później na
> zajęciach opwiadają jak świat schodzi na psy, że brak prawdziwej

Wątpie, by odkryli prawdziwą miłość zmieniając postępowanie... Tu nie chodzi
o to, co ludzie robią, ale jak _myślą_. Nawet jeżeli nie sypialiby z
przypadkowymi osobami, to pragnienia zostałyby takie same. A udawana
"prawdziwa miłość" nie sprawdziłaby się na dłuższą metę. Doszłoby i tak do
zdrady (przy czym nie uważam, że zdrady dokonuje się w łóżku!!! - seks to
ciało, prawdziwa miłość to dusza - zdrada w seksie jest niczym w porównaniu
ze zdradą duchową, czyli odkochaniem się, zerwaniem _przyjaźni_).

Ale to prawda, że dużo mieszają zewnętrze prowokacje. Choroba jednego
związku zabiera zdrowie innym i tak w kółko...

Paweł Pokutycki

1. Data: 2000-01-08 18:12:33

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asmira napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>zdarza się (nierzadko), że na imprezach idą do łóżka z przypadkowymi
>osobami. Później na zajęciach opwiadają jak świat schodzi na psy, że brak

Myślisz, ze na zajęciach ludzie zaczną mowić o tym, ze wczoraj spali z
przypadkowymi partnerami na fajnej balandze?
Kazdy myśli o tym, żeby "dobrze wypaść" na zajęciach, bo kazdy ma w tym
interes - sesja, zaliczenia. A na imprezach studenci uwalniają sie od spraw
uczelnianych, ktore wiadomo, ze z reguly nie są przyjemne.
Ja slyszę często takie teksty, że najlepszy okres w zyciu to studia. Bo
czlowiek nie jest juz dzieckiem, wiec moze sobie pozwolic na duzo, ale
rownoczesnie nie jest tez "dorosły", czyli nie martwi sie o inne,
powazniejsze konsekwencje doroslego zycia. I to jest taki balast, ktory
odpowiada studentom jak ulał. I dlatego "takie" podejscie do seksu jest
powszechne, a nierozumiane przez starszych.
Tyle, ze musze tu dodac - "zazwyczaj", bo są wyjątki, takie jak ja. Nie
zmieniam partnerów "łożkowych' co imprezę i mam do seksu podejście mniej
liberalne. Ale znam dużo takich przypadków, jakie opisałaś. Na tyle dużo, ze
coraz mniej mnie to dziwi. Choć nie stosuję :))
Machalas

1. Data: 2000-01-08 19:24:25

Temat: Odp: nowe obyczaje
Od: "Marek Nowosad" <h...@b...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas <w...@f...com.pl> napisał:l6Ld4.97$X...@n...tpnet.pl...

> [...]
> rownoczesnie nie jest tez "dorosły", czyli nie martwi sie o inne,
> powazniejsze konsekwencje doroslego zycia.

Zastanawiam sie, czy powyzszy fragment dotyczy tylko osob studiujacych.
Chyba w pewnym wieku przedstawione postawy daja znac o sobie w roznych
srodowiskach. Niezaleznie od srodowiska decydujacy jest zapewne problem
poszczegolnych wartosci, jakie od malutkiego w kazdym z nas sa rozwijane
Marek

1. Data: 2000-01-08 20:49:57

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Pokutycki
pewnego dnia napisal:

[...]

ojejkus!!!
tak mi sie to jedno malusie zdanko
spodobalo, ze az mi dech zaparlo i nie wiem, co powiedziec...
pieknie ci to wyszlo po prostu!
tak trzymac!
szkoda, ze niewielu ludzi uwaza tak jak ty
a potem mowi sie o rosnacej liczbie rozwodow
"trzeba wiedziec, czego sie chce"

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-01-08 23:17:20

Od: "qkla" <q...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

uwazam ze to idioci i temat mi sie wyczerpal.
qkla ;)) smiejcie sie razem ze mna ;))

Użytkownik Asmira <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:GbHd4.30556$N...@n...tpnet.pl...
:
: --
: Asmira
: http://www.free.net.pl/~asmira/
:
:

1. Data: 2000-01-09 01:10:51

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

seks, seks, seks...
Nie rozumiem co Ci sie nie podoba w takim podejsciu mlodziezy do spraw
seksu. Mysle, ze ogolny pesymizm mlodziezy nie wynika ze spraw dotyczacych
seksu.
pa
spider.

1. Data: 2000-01-09 01:27:26

Od: "A s t e c S. A." <b_iuro@a_stec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asmira wrote:
> Kilka dni temu w innej dyskusji zaczepiłam o pewien dość dziwny temat.
[..]
> osobami. Później na zajęciach opwiadają jak świat schodzi na psy, że brak
> prawdziwej miłości.

Od stuleci i niepamiętnych czasów świat schodzi na psy i zejść
nie może!
To stara śpiewka... starszych ludzi pod adresem młodszych :))

No, ale może to i prawda - w końcu ten raj utracony ! :))

pozdrawiam
Arek

--
Dzis mamy nowe pytanie w naszym nowym teledurnieju:
Dlaczego pewni szacowni admini polskiego usenetu NIE uprawiają seksu?

1. Data: 2000-01-09 11:37:10

Od: "Edison" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż, ci ludzie może naprawdę są całkiem porządni i uczciwi, tylko trochę się
łajdaczą (vide "Moralność pani Dulskiej").
Mają swoje ideały, jednak nie są zdolni ich osiągnąć. Czymś jednak muszą się
zająć więc robią to co robią, żeby odreagować swoje stresy.

1. Data: 2000-01-09 12:06:25

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A s t e c S. A. napisał(a) w wiadomości: <3877E3FE.EA9B5035@a_stec.pl>...
> [...]
>c) Może u nich prawda kole w ..[piiiip].. ???
>Dzwoń teraz! Prawidłowa odpowiedĄ premiowana autografem ich ulubieńca!

pytanie c niesprecyzowane :))))
Machalas

Odp: nie?miało?ć, zamykanie się w sobie, apelacja
[OT] Re: emocje a myslenie
Re: Troche psychologii (RE: znowu malo psychologii)
RE: znowu malo psychologii
Re: Gniew