nowoczesne oświetlenie do pokoju

1. Data: 2003-07-21 22:46:05

Temat: nowoczesne oświetlenie do pokoju
Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

googluję, googluję i za nic nie mogę znaleźć nic godnego uwagi[1], więc
może grupowicze pomogą radami (linkami).

szukam górnego oświetlenia do pokoju, w nowoczesnym stylu[2], koniecznie
wiszące (*nie* typ plafoniery i nie na stałej konstrukcji; raczej
wchodzą w grę linki). za wszystkie niebanalne namiary z góry dziękuję.
raczej interesują mnie modele katalogowe, nie autorskie (koszta).

w czerwcu będąc w czeskiej pradze widziałem w tamtejszym Rendlu (nie
mają tego modelu na swoim www[3] niestety) ciekawy model - dużą kulę
szklaną (przezroczystą) z wstawionym skośnie od góry metalowym "kapslem"
w którym umieszczona była oprawka na dużą żarówkę. bezpośrednio u góry
przymocowane były dwa dodatkowe małe "kapselki" z linką instalacyjną i
wyprowadzeniem przewodu. czy może ktoś widział coś takiego w sklepach w
polsce?

[1] nic ciekawego... http://tinyurl.com/hmf6
[2] http://www.rendl.cz/
[3] inne przykłady "kosmicznie" wyglądających systemów;
http://tinyurl.com/hme6
http://tinyurl.com/hme8
http://tinyurl.com/hme9

--
:|[ kondi.net ]|:::::::::::::::::::::::::::::::::::|[ 2:480/1...@f...org ]|:
The bad come from the man, and the good comes from technology. +kirtchev

1. Data: 2003-07-22 05:22:57

Temat: Re: nowoczesne oświetlenie do pokoju
Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pracuję w firmie która produkuje tego typu oświetlenie, może cos by sie i
znalazło, amamy naprawdę kilka bardzo ciekawych i nowaoczesnych wzorów,
strona nasz jest w budowie ale można zerknąć www.karko.com.pl

zdjięć produktów narazie tam nie ma, ale niedługą będą, postaram sie wysłać
jakieś fotki emilem
Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2003-07-22 14:24:29

Od: Piotr Kania <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

zajrzyj na http://www.erco.com i http://www.hera.de
Jak cos cie zainteresuje to daj znac, podam namiary gdzie to kupić w
Warszawie.

/pk

1. Data: 2003-07-23 06:07:27

Od: "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konrad rzentarzewski" <k...@r...net> napisał w
wiadomości news:ubergeek.sec=798.cpm=94.id=XotiLena-CiwiLezu@sl
p.pl...
> googluję, googluję i za nic nie mogę znaleźć nic godnego uwagi[1], więc
> może grupowicze pomogą radami (linkami).

http://www.lis-oswietlenie.pl

pozdrawiam

Wojtek

1. Data: 2003-07-23 08:33:57

Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Art from [ w...@p...fm ] ...

:> googluję, googluję i za nic nie mogę znaleźć nic godnego uwagi[1], więc
:> może grupowicze pomogą radami (linkami).
: http://www.lis-oswietlenie.pl

dzięki, całkiem ciekawe wygibasy :)

--
:|[ kondi.net ]|:::::::::::::::::::::::::::::::::::|[ 2:480/1...@f...org ]|:
jesteśmy stworzeni dla siebie // ty dla siebie // i ja dla siebie +podsiadło

1. Data: 2003-07-23 17:35:08

Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lis, pożądna firma, dobrej jakości lampki
Piotr
(z konkurencji...)

Użytkownik "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm> napisał w
wiadomości news:bfl8ja$8td$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-07-24 06:25:43

Od: "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> lis, pożądna firma, dobrej jakości lampki
> Piotr
> (z konkurencji...)

Az dziw bierze z konkurencji a pozytywnie sie wypowiada :-) rzadko w PL
spotykane.

Pozdrawiam

Wojtek

Sprzedam Stol Debowy[antyk]