nowy projekt SLD- słyszeliscie?

Newsgroups: pl.soc.rodzina
From: Artur <a...@j...net>
Subject: nowy projekt SLD- słyszeliscie?
Sender: Artur <a...@j...net>
Date: Thu, 14 Feb 2002 20:52:51 +0100

> From: Quasar [mailto:N...@i...pl]
> Posted At: Thursday, February 14, 2002 7:12 AM
> Posted To: rodzina
> Conversation: nowy projekt SLD- słyszeliscie?
> Subject: Re: nowy projekt SLD- słyszeliscie?

> konkubinaty. Mało
>
> co dorośli ludzie robią to ich sprawa,
> co mi do tego, ale żeby zaraz legalizować?

Legalizowac czyli co?
Zgodnie z definicja z encyklopedii onetowskiej to: (pomijam tu
legalizacje przyrzadow pomiarowych)
"1) nadanie statusu prawnego, uznanie za zgodne z prawem, zatwierdzenie
organizacji, partii, instytucji, uprzednio nielegalnych lub nowo
utworzonych."

O takich zwiazkach (czyli o zwiazkach homoseksualnych) ciezko jest
powiedziec, ze sa nowo utworzone w znaczeniu, ze ich wczesniej nie bylo.
Zatem nie byly one zgodne z prawem, prawo ich nie obejmowalo; niejako
prawo nie przyjowalo do wiadomosci istnienia takich zwiazkow.
Czy naprawde jestes zdania, ze nalezy przymykac oczy na rzeczywistosc?
Czy to cos zlego, ze dwie osoby tej samej plci sie kochaja i chca byc ze
soba?
Sam nie wiem - mnie to jednak nie przeszkadza.

A.