ntg - moze nie całkiem..?

1. Data: 2002-12-03 14:04:02

Temat: ntg - moze nie całkiem..?
Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

ano stało się.

ze swojego stanowiska selekcjonera reprezentacji Polski
zrezygnował imć boniek.

panie boniek.. wstyd i jeszcze raz wstyd rezygnować teraz.
to takie szczurze zachowanie. a tyle piany z ust padło, o wielki!
i co? tak nagle pan odchodzisz...

przy okazji ukierunkowując wątek bardziej w temacie -
jak sądzicie - głowa mu siadła?
;-)

--
tren R
kto rano wstaje

1. Data: 2002-12-03 14:28:27

Temat: Re: ntg - moze nie całkiem..?
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@2...antispamior.pl> wrote in

> panie boniek.. wstyd i jeszcze raz wstyd rezygnować teraz.
> to takie szczurze zachowanie. a tyle piany z ust padło, o wielki!
> i co? tak nagle pan odchodzisz...

Powinien zostac?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Polski robotnik wspoltworca postepu

1. Data: 2002-12-03 15:03:25

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <KOMINEK> wylosował takie:

> Powinien zostac?

rozliczony.

--
http://trener.blog.pl
ja tu tylko nabijam statystyki

1. Data: 2002-12-03 15:19:27

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozliczony.

Poki co to sie przeliczyl.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Przeklenstwem losu kobiety jest brzydota, mezczyznie zagradza droge do powodzenia
nie?mialosc

1. Data: 2002-12-03 16:19:27

Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK <k...@k...pl> napisał(a):

> "tren R" <t...@2...antispamior.pl> wrote in

> Poki co to sie przeliczyl.

Bodajże Peter w dziele pt. bodajże zasada petera mówi, że kazdy dązy do
osiągnięcia poziomu swojej niekompetencji.

Np jest dobry spawacz (napisałem elektryk ale skreśliłem zeby nie powodować
zbędnych skojarzeń) który ze względu na swoje zasługi zostaje brygadzistą,
jego brygada jest najlepsza a nastepnie poparcie załogi wynosi go na
stanowisko dyrektora przedsiębiorstwa, po czym szybko doprowadza firmę do
bankructwa.

Działanie zasady petera można prześledzić na przykładzie ojca rydzyka. Wydaje
mi się że osiagnąl on szczyt swojej kompetencji jako organizator i dyrektor
radia. Jako animator zycia politycznego, czy nawet rektor wyższej szkoły
osiąga już poziom swojej niekompetencji. Jednak jego energia oraz poparcie
słuchaczy doprowadzi go pewnie do osiągnięcia szczytu swojej niekompetencji.
Sam jestem ciekaw co to będzie.

kis

1. Data: 2002-12-04 08:01:15

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Kis Smis> wylosował takie:

> Działanie zasady petera można prześledzić na przykładzie ojca rydzyka.

ście sie przyczepili ;-))

zasada mi sie niezmiernie podoba, a potwierdzenie jej
widzę włączając telewizor. za każdym razem.

--
tren R
kto rano wstaje

1. Data: 2002-12-04 11:29:14

Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@2...antispamior.pl> napisał(a):

> Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Kis Smis> wylosował takie:

> ście sie przyczepili ;-))
>
> zasada mi sie niezmiernie podoba, a potwierdzenie jej
> widzę włączając telewizor. za każdym razem.

Ależ ja jestem po twojej stronie. Tez uważam że RM jest potrzebne. Albowiem
potrzebne jest wszystko co zaspokaja potrzeby. Poza tym Rydzyk i RM są dla
mnie źródłem inspiracji. I dotarczają wiedzy o życiu i jego przejawach. I
poprawiają mi humor. Po prostu brak mi słow żeby wyrazić jakie to ma dla mnie
znaczenie...

Cóż nie ukrywam że boniek i piłka nożna są dla mnie trochę mniej ważne. Może
nawet sa dla mnie szkodliwe. Bo zaspokajają moja potrzbę czucie sie lepszym
do kretynów których interesuje piłka nożna. Kretynami nie sa natomiast ci
którzy z tego żyją. Zresztą każde społeczeństwo potrzebuje kretynów.

Reprezentacja narodowa.
Czyż to nie komiczne pojęcie?
Przepraszam bardzo ale ja nie chce być reprezentowany przez tych panów.
Ani żadnych innych panów tego typu.
Nie chcę być reprezentowany przez nikogo.
To ja chcę reprezentować. Ale nie ten naród.
Ja się chyba wypisze z tego narodu.
Może już się wypisałem.
Zaspiewajmy hymn.

kis

1. Data: 2002-12-04 11:43:55

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Kis Smis> wylosował takie:

> Ależ ja jestem po twojej stronie.

może założymy partyjkę?
choć wolałbym ja rozegrać.. ;-)

> To ja chcę reprezentować. Ale nie ten naród.
> Ja się chyba wypisze z tego narodu.
> Może już się wypisałem.

a kogo/co chcesz reprezentować?
generalnie na pewno możesz siebie oraz powiedzmy
ród kis smisów - ponieważ jestes jego członkiem.
otóz własnie - czy reprezentowanie czegoś/kogoś
odbywa się całkowicie niezależnie od naszej woli?
wszak jeżeli jestem studentem, mimowolnie reprezentuję
uczelnię swoja postawą i zachowaniem. etc etc.
czyli twoja manifestacja i chęć wypisania się z narodu
świadczy o tym, iż reprezentujesz towarzystwo
"chcących się wypisać".
czy chciałes tego?
jesli nie, masz paradoks ...

to podobnie jak ze schematami i obrzydzeniem młodej młodzieży
(ja rzecz jasna zaliczam sie do dojrzałej młodzieży) ;-)
do tychże. gardzenie schematami, ciasnotą umysłową
i odrzucaniem wszelkich "algorytmów" jest juz samo w sobie
precyzyjnym, powtarzalnym mechanizmem - schematem..

z deszczu pod rynnę?

pzdr

--
tren R
wypijmy za błendy

http://trener.blog.pl

1. Data: 2002-12-05 18:08:56

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Dec 2002 11:29:14 +0000 (UTC), "Kis Smis"
<k...@N...gazeta.pl> wrote:

>Reprezentacja narodowa.
>Czyż to nie komiczne pojęcie?

Nie!

>Nie chcę być reprezentowany przez nikogo.
>To ja chcę reprezentować. Ale nie ten naród.
>Ja się chyba wypisze z tego narodu.
>Może już się wypisałem.

Bo popadłeś w stan dysharmonii ze swoją społeczną naturą. Powinieneś
przejść proces resocjalizacyjny :-DDD Już my z Trenem popracujemy nad
metodą tegoż. ;-)

Amnesiac

1. Data: 2002-12-05 18:21:33

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Amnesiac> wylosował takie:

> Już my z Trenem popracujemy nad
> metodą tegoż. ;-)

ja i tak mam kupe do zrobienia ;-))
jeszcze dzis wieczorem..
a tu jeszcze resocjalizacja...
ale trzeba byc w końcu odpowiedzialnym za społeczeństwo.
co proponujesz?
;-D
oprócz elektrowstrząsów oczywiście.

--