nudzi si

91. Data: 2006-01-30 15:12:00

Temat: Re: nudzi si
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlośliwa" <n...@u...to.interia.pl> wrote in message
news:drla7e$20d$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
> | mieszkasz z mama ?
> |
> nie mieszkam z rodzicami

doczytalam juz post marchewki. mieszkasz blisko i mama
Ci pomaga.

iwon(k)a

92. Data: 2006-01-30 15:13:52

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał
| Cytat z Ciebie: "Moja mama z racji tego że mieszkamy 10 min piechotką od
| siebie lubi do mnie wpadać ot na
| kawę, przy okazji jak ma ochotę to zabiera Weronikę do siebie ( ma większy
| dom + ogródek )"

no i ?
Ciebie rodzice nie odwiedzają ? Teściowie ? Nie chcą zabierać Amelki do zoo,
na spacer ?
Jeśli tak - czy to znaczy że wychowują Ci dziecko ?

Dla mnie jest róznica między świadomością tego że ma się na kogo w życiu
liczyć ( w moim przypadku są to rodzice ) a tego kto dziecko wychowuje. No
chyba że dla Ciebie odwiedziny ciotki jest równoznaczne z tym że owa ciocia
będzie Ci dziecko wychowywała ? :)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

93. Data: 2006-01-30 15:23:40

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
| no i nie medrkuj :)) bo niektorzy to sobie nie radza nawet z jednym
| dzieckiem,
| plus moza sobie radzic nawet z 10 puszczjac samopas.

Jak sobie nie radzą z jednym to niech nie produkują drugich, bo jest wielkie
prawdopodobieństwo że i z kolejnym sobie nie poradzą.
A w wypadku gsk problem jest raczej inny - wydaje mi się że ona nie potrafi
pogodzić w tym samym czasie zajęć z dwójką dzieci. Proponowanie w tej
sytuacji opiekunki jest śmieszne - dzieci powinny mieć matkę a nie w
zależności od stopnia potrzeby matkę albo opiekunkę. Niech znajdzie złoty
środek na pogodzenie rozwrzeszczanego rocznego smyka i zamkniętej w sobie
5-latki. Zwłaszcza ze z tego co sama pisze, 5-latka może mieć spore
problemy emocjonalne.

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

94. Data: 2006-01-30 15:24:56

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał
> większy
> |
> no i ?

No i to, że jednak masz opiekę nad swoją córcią. I to nie jest tak, że tylko
Ty się nią zajmujesz.

> Ciebie rodzice nie odwiedzają ?

Tak, moja Mama raz na kwartał przyjeżdża na kilka dni.

> Teściowie ?

Mama TŻ-ta. Na 2 lata życia córci była u nas 2 razy na weekend. Jest wtedy
naszym gościem.

> Jeśli tak - czy to znaczy że wychowują Ci dziecko ?

Tak. IMO każdy, kto się dzieckiem zajmuje, wpływa na jego wychowanie.

> chyba że dla Ciebie odwiedziny ciotki jest równoznaczne z tym że owa
> ciocia
> będzie Ci dziecko wychowywała ? :)

Jeśli ciotka miałaby się samodzielnie zajmować dzieckiem przez kilka godzin
w ciągu dnia, to jest to dla mnie jak najbardziej wychowywanie - świadome
wpływanie na dziecko.

Ale wróćmy do meritum i tego, jak to jest, gdy się samemu dzieckiem zajmuje.
Uważam, że nie bardzo możesz powiedzieć cokolwiek o takiej sytuacji, bowiem
"syty głodnego nie zrozumie".
I.

95. Data: 2006-01-30 15:28:07

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
| doczytalam juz post marchewki. mieszkasz blisko i mama
| Ci pomaga.

Czy ja wiem czy pomaga - mogę na nią liczyć. Jeśli potrzebna mi jest kasa bo
do pierwszego nie styka - to mi pożyczy, jeśli poproszę ją żeby mi odebrała
dziecko z przedszkola bo ja pracuję do 18 - to to zrobi. Jeśli mam jechać z
małą do lekarza - to podjedzie ze mną ( bo ma samachód a ja nie, bo wolę ja
poprosić niż tłuc się z dzieckiem pociągami ).
Czy to określa się mianem "mama Ci pomaga w wychowaniu Weroniki" ? :)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

96. Data: 2006-01-30 15:34:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprosić niż tłuc się z dzieckiem pociągami ).
> Czy to określa się mianem "mama Ci pomaga w wychowaniu Weroniki" ? :)

to zalezy ja Ty definiujesz wychowanie.

mi bardziej chodzi o to, ze masz pomoc, na ktora mozesz liczyc,
i wolisz taka niz np obca osobe. masz dodatkowo tylko jedno dziecko.
nie wiadomo jak bys sie zachowywala majac wiecej niz jedno dziecko,
bez nikogo do pomocy.

iwon(k)a

97. Data: 2006-01-30 15:36:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sobie nie radzą z jednym to niech nie produkują drugich, bo jest
> wielkie
> prawdopodobieństwo że i z kolejnym sobie nie poradzą.

nie Tobie decydowac za nich.

> [...]
> sytuacji opiekunki jest śmieszne - dzieci powinny mieć matkę a nie w
> zależności od stopnia potrzeby matkę albo opiekunkę.

i imo nie masz racji. gdybys miala 2 dzieci moze i bys powazniej
brzmiala, a tak to opowiadasz o wyprawie na Mt Everest siedzac
wygodnie w fotelu. Twoja corka tez powinna miec matke kiedy ja
zostawiasz z mama???

> Niech znajdzie złoty
> środek na pogodzenie rozwrzeszczanego rocznego smyka i zamkniętej w sobie
> 5-latki. Zwłaszcza ze z tego co sama pisze, 5-latka może mieć spore
> problemy emocjonalne.

i tym zlotym srodkiem moze byc wlasnie opiekunka.

iwon(k)a

98. Data: 2006-01-30 15:45:08

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Maslowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wychowywanie trwa całe życie.
> Małych łatwiej wychowywać, dużych trudniej.
> Jednakże -- jak pokazuje Tai-Chi'owska bajka o teściowej, zaprezentowana
> na tej albo sąsiedniej grupie -- _można_ wychować nawet teściową. ;-)
>

> Zatem -- Gosiu (gsk) -- jeszcze nic straconego.
> Keep trying. Trzymamy za Ciebie kciuki. :D

ok. Biorę się do roboty. Niech tylko wróci dzisiaj z pracy...

Gosia

99. Data: 2006-01-30 15:45:44

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał
| Ale wróćmy do meritum i tego, jak to jest, gdy się samemu dzieckiem
zajmuje.

Ale gsk nie zajmuje się sama dziećmi - ma męża. Insza inszość że on jej nie
pomaga - ale to co ? Moja wina że sobie takiego wzięła ???

| Uważam, że nie bardzo możesz powiedzieć cokolwiek o takiej sytuacji,
bowiem
| "syty głodnego nie zrozumie".

siuuuur ....

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

100. Data: 2006-01-30 15:46:59

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
gsk napisał(a):

> bo to jest nadpobudliwy potworek i cały czas ma otwarta mordkę, ale
decybeli
> wytwarza tyle, ze ja zatykam cały czas uszy. Krzyczy, bo nie potrafi mówić
> w ten sposób się z nami komunikuje.

I uważasz że to jest OK?

A co mam ją bić? Uważam, że każdy człowiek jest inny, a ona jest właśnie
taka. Gdyby potrafiła mówić i nadal krzyczała oczywiście ingerowałabym w jej
zachowanie, ale ma dopiero rok więc wolno jej.
Gosia

Zabawka - dinozaur
Co teraz w Polsce na Komunie?
Szkola - zajecia zima na dworze