Strona główna Grupy pl.rec.ogrody o tym, jak ogrod przegonil dom i o tym, co sie udalo niedrogo zrobic o tym, jak ogrod przegonil dom i o tym, co sie udalo niedrogo zrobic

o tym, jak ogrod przegonil dom i o tym, co sie udalo niedrogo zrobic

następny post »
From: "Wojciech P" <d...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: o tym, jak ogrod przegonil dom i o tym, co sie udalo niedrogo zrobic
Date: Thu, 20 Jun 2002 23:06:11 +0200

Z goracego, jak Rzym w sierpniu Krakowa!
Pozne dobry wieczor.
sie nie odzywalem ostatnio czesto, za co przepraszam, ale prawde
powiedziawszy z powodu ostatniego etapu budowy domu - prace zawodowa nawet
zaniedbalem.
Co prawda sam nie buduje, no ale kazdego dnia trzeba byc i cos tam dopatrzec
albo wybrac.
Ale prawda jest tez inna ciagnie mnie do OGRODU!!!

Ku naszemu - z ukochana - niebywalemu zaskoczeniu ogrod, ktory jeszcze
poltora miesiaca temu wygladal jak poltora nieszczescia - dzisiaj zachwycac
nas zaczal koperkiem i rzadkiewka, pierwszymi rozami i niezwyklym zapachem
lawendy, zdrowymi przyrostami sosen i swierkow i wygrana walka z mszycami.
No po prostu juz jest urzekajaco MIMO - obecnosci cementu, wapna co sie
lasuje i k.... i h...., ktore lataja z robotniczych ust.
Dom ma sie niezle, ale gdzie mu tam do urody swierzo rozkwitlej rozy.
Kiedys sie zastanawialem, czy wlasny ogrod bedzie nam wielka radoscia.
Dzisiaj donosze, ze bardzo, bardzo.

pisze, do was dzisiaj, bo za pomoca syna i jednego takiego, co pokazuje sie
w okolicy mojej corki, zainstalowalismy dzisiaj podstawowe elementy
nawadniania trawnika i rozprowadzenia wody na calym terenie (takie kopanie
rur plytko pod ziemia+rozniste elementy)
I kiedy w upale siegajacym 35 stopni spod trawnika wynurzyly sie zraszacze i
mgielka wody zaczela nas polewac - radosc byla taka, ze nawet ten, co
pokazuje sie w okolicy mojej corki wydal mi sie mily!
OCZYWISCIE !!!! nie podlewalismy w upal, a tylko sprawdzali, czy dziala.

Nota bene - jestem niebywale pozytywnie zaskoczony wyszukanym przeze mnie
systemem podziemnego rozprowadzenia wody.
Baaaardzo profesjionalne i UWAGA 6X tansze od gardeny - slowo daje!

Dumny i szczesliwy
Wojtek {Pa