ocet balsamiczny

1. Data: 2003-03-20 13:16:59

Temat: ocet balsamiczny
Od: ewac <e...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze pomózcie w rozwiklaniu zagadki.
Niecaly rok temu zakupilam ocet balsamiczny ( był jako dodatek do oliwki
z winogron).Kilkakrotnie go używalam. Teraz juz z 2 miesiace stal sobie
na pólce i czakal na potrawe . Gdy go chciałam uzyc okazalo się że na
jego powierzchni utworzyła się taki jakby kożuszek ale nie biały tylko w
kolorze octu, czyli ciemnobordowym.
Wstrżąsnełam i się zamieszało i udalo mi się wylać trochę do miseczki.
Zaczęłam zatem szukac terminu ważności. Ocet jest oryginalny włoski ale
niestety daty ważności na butelce nie dojrzałam.Proszę poradźcie czy
moge go jeszcze używać i ile taki ocet może być dobry do użytku. Ma dośc
kwaśny smak.
z pozdrówkami

1. Data: 2003-03-20 13:30:05

Temat: Re: ocet balsamiczny
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Gdy go chciałam uzyc okazalo się że na jego powierzchni utworzyła się taki
jakby kożuszek ale nie biały tylko w
> kolorze octu, czyli ciemnobordowym.

Traci grzybkiem

> Wstrżąsnełam i się zamieszało i udalo mi się wylać trochę do miseczki.

ocwt czy kolonie plesniowców ?:)

> Zaczęłam zatem szukac terminu ważności. Ocet jest oryginalny włoski ale
> niestety daty ważności na butelce nie dojrzałam.

Oryginalny di Modena, czy po prostu ocet balsamiczny ?

>Proszę poradźcie czy moge go jeszcze używać i ile taki ocet może być dobry
do użytku.

Mimo wszystko nie ryzykowałbym

>Ma dośc kwaśny smak.

Jak to ocet :)

--
ostry

1. Data: 2003-03-20 15:17:31

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

ewac <e...@p...pulawy.pl> wrote:
> Prosze pomózcie w rozwiklaniu zagadki.
> Niecaly rok temu zakupilam ocet balsamiczny ( by" jako dodatek do oliwki
> z winogron).
> na
> jego powierzchni utworzy"a się taki jakby kożuszek

Ocet dodany do oliwy z pewnosia nie jest prawdziwym octem balsamicznym.
Wylej go bez zalu.

>.Proszę poradźcie czy
> moge go jeszcze używać i ile taki ocet może być dobry do użytku. Ma dośc
> kwaśny smak.

Prawdziwy ocet balsmiczny ma dosc slodki smak.

Wladyslaw

Bosch MUM 4655
moulinex
[OT] moj pierwszy krok ku slawie :)