oczko

1. Data: 2001-05-08 02:58:04

Temat: oczko
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ile może spaść poziom wody w oczku o powierzchni 9 m kw.w wyniku parowania w
ciągu tygodnia?

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

2. Data: 2001-05-09 15:35:06

Temat: Re: oczko
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Kamas napisał(a):

> ile może spaść poziom wody w oczku o powierzchni 9 m kw.w wyniku parowania w
> cišgu tygodnia?

A co to? Matura z fizyki???? Przecież wczoraj była z polskiego.... :-)))
Nawiasem mowišc wczoraj rano w radiowej trójce, która e-mailowe korespondencje
przekazuje było tak na temat matur:
" O kurczę, przed chwilš dowiedziałem się, że dzisiaj jest jakaś klasówka z
polskiego"
I temu maturzyście mówię: tak trzymaj. Jak Ci się poczucie humoru nie skiepści
to życie jest Twoje!
A wracajšc do poważnie postawionego problemu.
W zasadzie zadanko jest do rozwišzania parametrycznego wyłšcznie. Bo zwyczajnie
brak jest kilku elementarnych danych:
1. Gdzie jest to oczko - u Basi? Krychy? Robalka?, a może u drogiego nam,
nieobecnego Bogusława, że o Jerzym nie wspomnę...
Od tego zależy ścišgnięcie z netu średnich okolicznych parametrów pogodowych -
temperaturowych i wilgotnosciowych.
2. "w ciagu tygodnia" , ale którego??? trzeciego tygodnia lutego, czy może
pierwszego tygodnia września?
3. jakość wody trzebaby określić; może ona jakoś wyjštkowo zasolona? albo
destylowana?
4. itd.
Pozdrawiam :-))))))))))))
Janusz

3. Data: 2001-05-10 04:14:30

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
zwyczajnie
> brak jest kilku elementarnych danych:
> 1. Gdzie jest to oczko - u Basi? Krychy? Robalka?, a może u drogiego nam,
> nieobecnego Bogusława, że o Jerzym nie wspomnę...
> Od tego zależy ściągnięcie z netu średnich okolicznych parametrów
pogodowych -
> temperaturowych i wilgotnosciowych.
> 2. "w ciagu tygodnia" , ale którego??? trzeciego tygodnia lutego, czy może
> pierwszego tygodnia września?
> 3. jakość wody trzebaby określić; może ona jakoś wyjątkowo zasolona? albo

O qrde! Ale pedant.
A w Twoim oczku ile wody ubywa ?
--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

4. Data: 2001-05-10 05:43:33

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Kamas napisał(a):

> O qrde! Ale pedant.
> A w Twoim oczku ile wody ubywa ?

W moim niewiele bo dość często (niestety) używam okularów i one parowanie
ograniczajš :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

w jaki sposob pozbyc sie mniszka z trawnika??
budka dla ptaktow (?)
Dąb - rozmnażanie
Re: oczko
rukola