pomocy!!!!!!

1. Data: 2001-05-09 15:23:26

Temat: pomocy!!!!!!
Od: "W.Staniszewska" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U wszystkich moich iglaków bez wyjątku, zauważyłam pozasychane końcówki
pędów. Takie choróbsko czy cokolwiek to jest zaatakowało też moje
wiciokrzewy. Co to może być? Proszę o pomoc.

2. Data: 2001-05-09 21:01:01

Temat: Re: pomocy!!!!!!
Od: Adam Kwiecien <a...@m...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem cos podobnego w tamty roku preparat nazywa sie CONFIDOR firmy
bayer i kosztuje 18,00zl

pozdrowienia
Adam Kwiecień
a...@k...com.pl

3. Data: 2001-05-10 06:54:09

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem inny problem z iglakiem i dostałem wyczerpującą odpowiedź z:
http://www.ogrodnik.pl/pytania/

oczko
w jaki sposob pozbyc sie mniszka z trawnika??
budka dla ptaktow (?)
Dąb - rozmnażanie
Re: oczko