oczko na zime

11. Data: 2002-10-17 12:32:45

Temat: Re: oczko na zime
Od: "bobee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
news:3DAEA1F6.CFB372D7@metal.agh.edu.pl...
> bobee napisał

> Chyba że masz lilie tropikalne.

kurcze nie wiem :-( jak kupowalem to powiem szczerze ze nie zwrocilem uwagi
ale cena to chyab byla ok 10 zl wiec pewnei to nasze rodzime

bo grazel napewno swojski :-)

a z piwnicy wyjme, mzoe pokusze sie o wrzucenei do oczka , albo jakos ladnei
zapakuje i do jeziora wrzuce na zime na sznureczku

dzieki,pozdrawiam

http://bobeee.republika.pl
http://www.uruk-hai.it.pl/~bobee/ogrod/

12. Data: 2002-10-17 13:36:36

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"bobee" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> ryby koty wyjadly :-(

Czyli jak widac, sa 2 sposoby przechowywania ryb:
w piwnicy albo w kotach. To mi przypomina stara
instrukcje dotyczaca ogolnowojskowego konia
bojowego (oczywiscie ulozona przez studentow).
Bylo tam, ze o.k.b. mozna przechowywac: (a) w stajni,
(b) w puszkach.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2002-10-17 13:54:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> instrukcje dotyczaca ogolnowojskowego konia
> bojowego (oczywiscie ulozona przez studentow).
> Bylo tam, ze o.k.b. mozna przechowywac: (a) w stajni,

Dzięki Ci Michale, nareszcie się uśmiałem, bo pogoda pod zdechłym
Azorkiem, a i nastrój na grupie jakiś taki trupi?
Nawet guru jest nie w humorze! [szyk zdania zamierzony]
Bez kija nie podchodź.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak