oczko wodne

1. Data: 2000-05-30 13:19:10

Temat: oczko wodne
Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamyslilem sobie oczko wodne, takie nieduze - amatorskie. Ksztalt nie
reguralny, powieszchnia ze 20m2,
glebokosc 1,2-05m. Staram sie to zrobic wlasnorecznie z minimalizacja
kosztow.
metoda foliowa, czyli podklad z starych wykladzin i dywanow, na to folia.
Problem w tym, ze w dziedzinie sztucznych "zbiornikow" wodnych jestm calkiem
zielony i pewnie popelnie jakies szkolne bledy i bede musial zaczynac aprawe
kilka razy od nowa. Bardzo chacialbym tego uniknac.
Stosujac wiec zasade "ucz sie na cudzych bledach" pytam sie rzeczy
swiadomych jakich rzeczy sie wystrzegac i na co zwrocic szczegolna uwage.

Z gory dziekuje za nauke

grogreg

2. Data: 2000-05-30 13:28:08

Temat: Re: oczko wodne
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Stosujac wiec zasade "ucz sie na cudzych bledach" pytam sie rzeczy
> swiadomych jakich rzeczy sie wystrzegac
Min i niewybuchow,
i na co zwrocic szczegolna uwage.
Zebys sie nie spocil.

> Z gory dziekuje za nauke
Prosze
> grogreg

A powaznie,zrobil bym miejsce glebsze ,coby zima ryby mialy wiecej wody,
Kopiesz dziurwe,kladziesz folie, nalewasz wode i na koncu maskujesz/mocujesz
brzegi.
I nie zapomnij o miejscach/polkach na rosliny,na roznych glebokosciach.
Pozdrawiam Juras

3. Data: 2000-05-30 13:38:00

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

to nie jest trudne. byle folia byla dobra. PCV sie nie nadaje. ze
szkolnych bledow przychodza mi do glowy tylko zbyt strome brzegi oczka,
przez co staje sie ono pulapka dla drobnych zwierzat. musisz zrobic
plycizne, ktora obsypiesz drobnymi kamykami i masz gotowe kapielisko dla
ptakow. ja u siebie bede chyba pobierac oplaty za kapiel :-)). poza tym
bardzo wazne jest, zeby brzegi oczka byly idealnie na jednym poziomie.
inaczej z jednej strony bedzie ci wygladac brzydka folia, ktora trudno
bedzie zamaskowac. szczegolnie jesli brzeg bedzie stromy.
poza tym dobrze, jesli woda nie ma kontaktu bezposrednio z ziemia, bo
ziemia sie wyplukuje i brudzi wode. trzeba zamaskowac brzegi kamieniami
i zwirem.
Dorota

"grogreg#news.tpnet.pl" wrote:

> [...]
> Stosujac wiec zasade "ucz sie na cudzych bledach" pytam sie rzeczy
> swiadomych jakich rzeczy sie wystrzegac i na co zwrocic szczegolna uwage.

grzyby na trawie
archiwum
Fikusy - co lubia
Sansewieria - klopoty z ukorzenieniem