oczko wodne jeszcze raz

1. Data: 2004-08-24 10:46:29

Temat: oczko wodne jeszcze raz
Od: "JoannaP" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,2245322.html

2. Data: 2004-08-25 19:17:19

Temat: Re: oczko wodne jeszcze raz
Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoannaP" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
news:cgf6g4$kn2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,2245322.html

Witam
To jest jakis absurd, cytat:

"Czy miednica wkopana w ziemię może być samowolą budowlaną?
Owszem, jeżeli pełni funkcję oczka wodnego."

No tak...
A jak na plazy w Sopocie, wykopie
sobie "grajdol" i wypelnie go woda. To pewnie od razu
zgarna mnie antyterorysci, juz sobie wyobrazam jednoczesny
atak z ziemi, wody i powietrza.

:))))

3. Data: 2004-08-26 15:09:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemek" <n...@m...maila> wrote in message news:cgiohe$mn1$1@korweta.task.gda.pl...

> "Czy miednica wkopana w ziemię może być samowolą budowlaną?
> Owszem, jeżeli pełni funkcję oczka wodnego."

Czy chodzi o miednice o powierzchni powyzej 30 m^2? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-08-27 05:09:48

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

nie, o normalną miednicę. Prześledziłem dokłanie przepisy. Jeśli oczko
ma powyżej 30 m kw to potrzebne jest pozwolenie na budowę. Jeśli do 30,
to pozwolenia wprawdzie nie trzeba, ale zamiar budowy takiego oczka
należy zgłosić na 30 dni wcześniej w urzędzie.
Czyli jak chcesz wkopać w ziemię miednicę, nalać do niej wody, i
posadzić w niej roślinkę wodną, to powinieneś zgłosić ten zamiar we
właściwym urzędzie z odpowiednimi załącznikami. Jeżli urząd nie wyrazi
sprzeciwu możesz przystąpić do "budowy". Jeżeli nie zawiadomisz urzędu w
przewidzianym trybie, to ta wkopana miednica staje się samowolą
budowlaną. Możesz ją zalegalizować, ale to kosztuje 2500 zł. ;-).

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

5. Data: 2004-08-27 05:16:36

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

dodam tylko, że na terenie ogrodów działkowych PZD ten przepis nie ma
zastosowania, obowiązuje natomiast regulamin ogrodu, który mówi, że
takie budowle należy zgłaszać w Zarządzie.
--

pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

6. Data: 2004-08-27 09:36:25

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <n...@m...maila> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JoannaP" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> >
> Witam
> To jest jakis absurd, cytat:
>
> "Czy miednica wkopana w ziemię może być samowolą budowlaną?

Niekoniecznie ...

> Owszem, jeżeli pełni funkcję oczka wodnego."

... tylko jeśli będzie mieć fundament.

> [...]
> sobie "grajdol" i wypelnie go woda. To pewnie od razu
> zgarna mnie antyterorysci, juz sobie wyobrazam jednoczesny

;-)
cyt.: Budowla to każde dzieło człowieka trwale połączone z gruntem ...
Nic dodać nic ująć.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

7. Data: 2004-08-30 13:29:01

Od: "Jasiek X" <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... tylko jeśli będzie mieć fundament.

A ktora czesc oczka nalezy uznac za funfament??

> ;-)
> cyt.: Budowla to każde dzieło człowieka trwale połączone z gruntem ...
> Nic dodać nic ująć.

Trwale? a co to znaczy trwale jak mam oczko ktore mozna wykopac
i przeniesc to jest to trwale czy nie?

Jarek El.

8. Data: 2004-08-30 15:37:40

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jasiek X" <j...@T...pl>

> A ktora czesc oczka nalezy uznac za funfament??

Coś co stanowi podstawę pod twoje "oczko" = balię lub wypraskę np.
płytki murowany fundament (kamienny, ceglany lub betonowy) lub
podmórówka czy murowane obrzeże.

> Trwale? a co to znaczy trwale jak mam oczko ktore mozna wykopac
> i przeniesc to jest to trwale czy nie?

Jeśli daje się przenieść to nie jest trwale związane np. balia, wypraska
(ja dołożyłbym do tego i oczko na folii) ale dziura w ziemi wypełniona
wodą już ma połączenie trwałe z gruntem.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

9. Data: 2004-08-30 16:20:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message

> Jeśli daje się przenieść to nie jest trwale związane np. balia, wypraska
> (ja dołożyłbym do tego i oczko na folii) ale dziura w ziemi wypełniona
> wodą już ma połączenie trwałe z gruntem.

Kaluze po deszczu trzeba rejestrowac?

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2004-08-30 16:54:31

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>

> Kaluze po deszczu trzeba rejestrowac?

Michale, rozmawiamy o oczkach wodnych a nie o wodzie jako takiej czy też
przypadkach szczególnych.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy