od czlowieka?

1. Data: 2001-01-29 10:18:08

Temat: od czlowieka?
Od: "zonk" <z...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy mozna sie uzaleznic od czlowieka? aha.. chyba nie chodzi mi o zakochanie
sie :))))
Wojtek "ZONK"Tabaka
irc.pl zonk2
kontakty :
z...@i...net.pl
icek: 101655618
mob. 604873268

2. Data: 2001-01-29 12:19:07

Temat: Re: od czlowieka?
Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Jan 2001 11:18:08 +0100, "zonk" <z...@i...net.pl> wrote:

> czy mozna sie uzaleznic od czlowieka? aha.. chyba nie chodzi mi o zakochanie
> sie :))))

Można...vide Hannibal Lecter :)

P,PPNMSP

Axe

3. Data: 2001-01-29 16:49:23

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zonk wrote:

> czy mozna sie uzaleznic od czlowieka? aha.. chyba nie chodzi mi o zakochanie
> sie :))))

Tak.
Standardowy przykład? Tzw. przemoc w rodzinie - spora częśc ofiar jest po prostu
uzależniona od swych oprawców. Uzależniona w takim sensie jakiego używa się
na tej grupie.
--
Dariusz Laskowski Uwaga! W związku z licznymi nieporozumieniami
mailto:d...@p...pl wyjaśniam: wszystkie sygnaturki są losowe, a ja

4. Data: 2001-01-30 07:40:55

Od: "Macko81" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozna sie uzaleznic od czlowieka? aha.. chyba nie chodzi mi o zakochan
ie
> sie :))))

Oczywiscie :)
Np. ja i moj serdeczny przyjaciel, to jest istne uzaleznienie. Pech chcial,
ze nie zdalismy na studia do tego samego miasta i teraz jesli przynajmniej r
az na 2 dni nie porozmawiamy, to jestesmy chorzy ;)
(bez zadnych glupich skojarzen prosze :->> )
A i tak jak sie potem spotkamy w rodzinnym miescie, to potrafimy gadac i gad
ac - ....
Tak sie wlasnie rodza plotki :)

Macko81

5. Data: 2001-01-30 14:03:51

Od: "Uesugi Kenshin" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zonk" <z...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> czy mozna sie uzaleznic od czlowieka? aha.. chyba nie chodzi mi o
zakochanie
> sie :))))

Gdzieś czytałem, że w przypadku długiego wspólnego pożycia można się
uzależnić od substancji chemicznych wydzielanych przez partnera
(feromonów?). Te substancje mają na uzależnionego wpływ uspokajający a
nawet - jak pamiętam -przeciwbólowy. Dlatego w niektórych starych
małżeństwach po śmierci jednego ze współmałżonków drugi szybko zaczyna mieć
kłopoty ze zdrowiem albo nawet umiera - organizm nie wytrzymuje stresu.

u...@p...onet.pl

rzucić palenie
Uzależnienie....
Pilocibe semilanceta