oddawanie krwi - warunki

1. Data: 2003-09-24 14:59:00

Temat: oddawanie krwi - warunki
Od: "Anik" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej, mam takie pytanie: jakie warunki trzeba spelnic, aby moc honorowo
oddac krew? slyszalam, ze trzeba wazyc ponad 50 kilogramow. czy to
prawda?
z gory dziekuje za odpowiedz
pozdr, anik.

2. Data: 2003-09-24 15:14:57

Temat: Re: oddawanie krwi - warunki
Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anik" napisała ...

> hej, mam takie pytanie: jakie warunki trzeba spelnic, aby moc honorowo
> oddac krew? slyszalam, ze trzeba wazyc ponad 50 kilogramow. czy to
> prawda?

Nie, tzn. może i jest taki przepis, ale nikt się go kurczowo nie trzyma,
jeżeli chcesz oddać krew i jesteś zdrowa.

Pozdrawiam !
Mała Mi (też niecałe 50 kg)

3. Data: 2003-09-24 19:13:49

Od: "Anik" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, tzn. może i jest taki przepis, ale nikt się go kurczowo nie
trzyma,
> jeżeli chcesz oddać krew i jesteś zdrowa.

dziekuje za odpowiedz! jestem bardzo pocieszona (chyba pierwszy raz)
faktem ze nie trzymaja sie kurczowo tego przepisu.
istnieje dla mnie szansa! :)
pozdr, anik.

4. Data: 2003-09-25 10:30:35

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://krwiodawstwo.webpark.pl/krew.html
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2003-09-25 14:04:46

Od: "Kasia" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hej, mam takie pytanie: jakie warunki trzeba spelnic, aby moc honorowo
> oddac krew? slyszalam, ze trzeba wazyc ponad 50 kilogramow. czy to

Miałam ten sam problem,w punkcie krwiodawstwa w Aninie poinformowano mnie że
trzeba mieć wiecej niż 45 kg.Dzieki temu mogłam oddać krew dla mojego taty
.
Pozdrawiam Kasia

Przełom? PKD - wielotorbielowate zwyrodnienie nerek - długie
hydrocolon w trojmiescie
hormony a samopoczucie
Jak sie wyleczyc szybko z kaca po dlugim piciu ?
staw luschki