Jak sie wyleczyc szybko z kaca po dlugim piciu ?

1. Data: 2003-09-24 11:16:56

Temat: Jak sie wyleczyc szybko z kaca po dlugim piciu ?
Od: McGen <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pzdr i dziekuje za wszelkie info..

McGen

2. Data: 2003-09-24 11:23:37

Temat: Re: Jak sie wyleczyc szybko z kaca po dlugim piciu ?
Od: "LoChNeSs" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "McGen" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
news:58v2nvoa18irbkalev553tiaks2uqevgke@4ax.com...
> pzdr i dziekuje za wszelkie info..
>
> McGen

Cytuje za niejakim Qwax'em :

....... po prostu nie pic!
Organizm daje Ci do zrozumienia ze nie lubi tego typu
plynów - mozesz go ( ;-)) siebie) katowac ale czy wazniejsze
jest dla Ciebie - "Ja(1) mam ochote" czy "Ja(2) nie
toleruje"

:)))))

Pozdrawiam

Lukasz

3. Data: 2003-09-24 12:06:57

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

McGen <m...@w...pl> napisał(a):

> pzdr i dziekuje za wszelkie info..

Pozwolisz, że się dopytam...

22 września wysłałeś pierwszy post odnośnie kaca, koło godziny 21. Wtedy
planowałeś imprezkę i chciałeś się zabezpieczyć? A teraz po półtorej doby
odczuwasz skutki niezbyt skutecznego zabezpieczenia?
Czyli wiedziałeś co Cię czeka, a i tak się zdecydowałeś?

Pozdrawiam, Madzia

4. Data: 2003-09-24 12:43:39

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LoChNeSs" <l...@o...pl> napisał w
wiadomości news:bkruuh$fje$1@news.onet.pl...

> [...]
> plynów - mozesz go ( ;-)) siebie) katowac ale czy
wazniejsze
> jest dla Ciebie - "Ja(1) mam ochote" czy "Ja(2) nie

To było przed ;-))))

Po jest metoda mojej mamy: jeść dużo i tłusto BARDZO TŁUSTO

Pozdrawiam
Qwax

5. Data: 2003-09-24 13:57:12

Od: "Witus" <w...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki lek ACC 200!!Pomaga ale jest na recepte!!!

6. Data: 2003-09-24 14:14:43

Od: "" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pzdr i dziekuje za wszelkie info..
>
> McGen

Moja metoda,mam nadzieje ze zdrowa.W kazdym razie pije dosyc rzadko ale kiedy
spodziewam sie ze rano bedzie do drzwi pukał Pan Kac to postępuje następująco:
1.Przed piciem:trzy tabletki z magnezem i trzy tabletki witaminy C,oraz
oczywiscie jakies porządne jedzonko
2.Rano po pierwszym przebudzeniu,nie zważając na okrutne łupanie w
głowie,suchoty w ustach:w pogotowiu woda mineralna i znowu trzy tabletki z
magnezem i trzy tabletki z witaminą C.
Po spełnieniu pkt 2 kłade sie znowu spać,zasypiam,budze sie juz bez kaca.Gdzieś
przeczytalem ze alkohol powoduje powódź w organiźmie i wypłukuje doszczetnie
minerały więc trzeba je uzupełnić,tak więc w ten sposób postepuje zeby
doprowadzić do równowagi.

7. Data: 2003-09-24 15:30:36

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Kodeina, a jak nie kodeiny garsc innych przeciwbolowych tabletek.

8. Data: 2003-09-24 21:42:24

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nalepsza jest profilaktyka ;) ale dla mnie sprawdzony sok z cytryny, magnez
i podwójny alka-seltzer. Najfajniej jest jeszcze wstac po bibie skoro swit i
posprzatac chate - pomaga w walce z kacem moralnym ;p

9. Data: 2003-10-08 11:16:33

Od: "smoq" <jaceksmo(at)klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> plynów - mozesz go ( ;-)) siebie) katowac ale czy wazniejsze
> jest dla Ciebie - "Ja(1) mam ochote" czy "Ja(2) nie

Moj organizm nie daje mi znac ze nie toleruje - nigdy nie mam kaca - a dosc
czesto trunkuje :-)
pzdr smoq

10. Data: 2003-10-09 07:30:45

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smoq" <jaceksmo(at)klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:3f83f22a@news.vogel.pl...

> [...]
wiadomości

wazniejsze

> Moj organizm nie daje mi znac ze nie toleruje - nigdy nie

To znaczy że nie do Ciebie mówiłem!

Qwax

staw luschki
Sponsoring wad postawy :-/