odjechane :)

1. Data: 2003-05-04 19:16:02

Temat: Re: odjechane :)
Od: "FeeLCiA" <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o wytlumaczenie.. czy nastapil jakis wczesniejszy i nagly zwrot
lodow???

--
Livia

www.livia.elk.mazury.pl
//-----------------------------------------\\
||||| sweet like chocolate.. sweet like sugar ||||
\\-----------------------------------------//

1. Data: 2003-05-04 19:28:14

Od: "Kora" <kora_007@(nospam)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> a z odjechanych rzeczy, bedac w stanie odmiennym jadlam ogorki kiszone z
> bita smietana - wiecie jakie sa dobre?

o rany, :)

Pzdr
K.

1. Data: 2003-05-04 19:31:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 May 2003 21:16:02 +0200, "FeeLCiA" <f...@h...pl>
wrote:

>prosze o wytlumaczenie.. czy nastapil jakis wczesniejszy i nagly zwrot
>lodow???

nie...po prostu zamowilam z ciekawosci, zjadlam troche, poczulam
bardzo dobre lody czekoladowe, potem nie nagle zaczelo palic,
pchnelam lody dalej. swoje przelknelam, nie byly one z odzysku.
za to dzis moj maz PRAWIE nalozyl sobie sosu serowego do
rabarbaru z kruszonka. zamiast sosu waniliowego, ktory stal obok.
ciekawee, ze sos serowy wygladal bardziej jak sos waniliowy, i
odwrotnie

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-04 19:37:16

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FeeLCiA" <f...@h...pl> napisał w wiadomości
> Jakie najbardziej odjechane przysmaki mieliscie w ustach ??? Mowie o
takich
> zupelnie zakreconych, pozbawionych sensu i z nutka pikanterii.. mam
dzis
> jakis taki kosmaty nastroj :))
> pozdrawiam i czekam na odzew

"Brzoskwinkę" ;-))) ... ale to chyba trochę NTG ;-)))

--
brow(J)arek pozdrawia (z uśmiechem mocno "ześwintuszonym" na twarzy -
ale to w końcu nie ja wywołałem temat, a dzieci juz [chyba ?] śpią)

1. Data: 2003-05-04 19:38:52

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kora napisał:

> o rany, :)
>
> Pzdr
> K.

ale naprawde smaczne. tort byl tak mdly z ta smietana ze zagryzlam
ogorkami zeby sie nie zamdlic.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-04 19:51:31

Od: Agnieszka <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 04 May 2003 20:04:40 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> jeszcze czekoladowe lody z chile...
> z ciekawosci...te lody potem po kolei jadlo 5 osob
>
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

O to mi przypomnialo slynne kuleczki czekoladowe, obtaczane chili, ktore
kolega zaserwowal na seminarium, po przyjezdzie z USA jako tamtejszy
przysmak...
Dobrze, ze ktos zdazyl ostrzec pania profesor
:)

drzewko

1. Data: 2003-05-04 20:50:39

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to taka brzoskwinka, o jakiej mysle? :)
>
> --
> Livia

Hi, hi... nie wiem o jakiej myślisz ale myślę, że taka...

--
brow(J)arek pozdrawia sprośnie mrugając okiem (a Iw.ona juz śpi
nieświadoma niczego)

1. Data: 2003-05-05 05:30:56

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

FeeLCiA <f...@h...pl> wrote:

> a moge wiedziec jak sie ten pieprz dostal na truskawki ? :)

Mysle, ze normalnie. Pieprz jest "klasycznym" dodatkiem do truskawek.
Nic w tym nadzwyczajnego.

Wladyslaw

1. Data: 2003-05-05 10:09:20

Temat: Re: Odp: odjechane :)
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> posolone kwasne mleko i czekolada z musztarda

posolone kwaśne mleko jest jak najbardziej OK. Czekolady z musztardą nie
próbowałem.

Waldek

biszkopt
Sałatki do ryb smażonych