odkurzacz ogrodowy

1. Data: 2002-06-10 07:14:25

Temat: odkurzacz ogrodowy
Od: "ED" <e...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie-prośbę - gdzie w Warszawie mogę kupić prosty (tj. możliwie
najtańszy)
odkurzacz ogrodowy do oczyszczania trawników z liści itp. i ile to może
kosztować ?

Dzięki,

Krzysztof Radziejowski

2. Data: 2002-06-10 07:47:59

Temat: Re: odkurzacz ogrodowy
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ED napisał:

> Mam pytanie-prośbę - gdzie w Warszawie mogę kupić prosty (tj. możliwie
> najtańszy)
> odkurzacz ogrodowy do oczyszczania trawników z liści itp. i ile to może
> kosztować ?

W Krakowie w Krakchemii najtańszy (bez worka) jest za 99 zł.
Krzysztof

3. Data: 2002-06-10 09:00:40

Od: "ED" <e...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, ale jak dodam bilet W-wa-Kraków w 2 strony to już będzie gorzej.
Polecam się
dalej pamięci ale nie ukrywam, że kontakt z Warszawy byłby bardziej
pożądany. W ogrodniczych
widziałem takie za 400-500 zł a to na mój mały ogródek ciut za dużo. Gdzieś
słuszałem o
cenie rzędu 280 zł (do przyjęcia) ale niestety nie wiem gdzie,
Kryzsztof Radziejowski

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...agh.edu.pl...

4. Data: 2002-07-04 12:40:51

Od: "Jarosław Głąb" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilem zdaje sie za 199 lub 299 w Leroy Merle (jezu jak to sie pisze ??)
Stawiaja te supermarkety blisko Auchan (mzoe w Warszawie tez.
2 lata gwarnacji, odkurzacz jest super, tylko halasuje to strasznie. W sumie
nie tyle uzywam tego jako odkurzacz, tylko dmuchawe, bo mi kore wciaglao.
Teraz wydmuchuje wszystkie liscie na trawnik, a potem zbieram kosiareczka.
Ogolnie to bym posukal w sklepach typu Castorama, Leroy, TTW itp

Jarek

Buxus sempervirens
Jak zabezpieczyć uprawy przed plagą ślimaków ?
Hamak
Hamak
chrzaszcze