odkurzacze samosprzatajace

1. Data: 2009-10-17 09:05:16

Temat: odkurzacze samosprzatajace
Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.Słyszałam że sa takie odkurzacze które same odkurzają tylko wystarczy
włączyc i sam to zrobi za człowieka. Czy to jest prawda jesli tak to czy
warto ich kupic i jakiej marki. Proszę o porady jesli taki ktoś używa to
jakie są plusy a jakie minusy tych odkurzaczy
dziękuję i pozdrawiam

2. Data: 2009-10-17 09:45:13

Temat: Re: odkurzacze samosprzatajace
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Julia" <r...@o...pl> wrote in message

> [...]
> warto ich kupic i jakiej marki. Proszę o porady jesli taki ktoś używa to
> jakie są plusy a jakie minusy tych odkurzaczy

Lenistwo - brzydka rzecz. Jeździ to to po podłodze, obija się o meble i
ściany - te mądrzejsze same wracają do zagrody po naładowanie akumulatorów i
jak dostatecznie mądry, to jeszcze pozbywa się zbiorów. Pewnie są miejsca
omijane...

3. Data: 2009-10-17 10:22:24

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julia pisze:
> [...]
> warto ich kupic i jakiej marki. Proszę o porady jesli taki ktoś używa to
> jakie są plusy a jakie minusy tych odkurzaczy

Mamy Irobot Roomba, + jest, że można mu zadać sprzątanie, gdy nie ma
czasu na tradycyjne odkurzanie, ładnie chodzi i omija, co trzeba.
Kolejny + to to, że jest płaski i penetruje np. pod rozległym łóżkiem,
gdzie nie ma szans wjechać z rurą odkurzacza.
Minus: akumulator do wymiany po ok. 2 latach.
--
Bbjk.

4. Data: 2009-10-17 16:52:04

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Julia" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
> tak to czy warto ich kupic i jakiej marki. Proszę o porady jesli
> taki ktoś używa to jakie są plusy a jakie minusy tych odkurzaczy

http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/browse_frm/
thread/cba2328fa52d90e1/556b454b9a9d906b?hl=pl&q=roo
mba+group:PL.REC.DOM+author:strach
albo
http://tiny.pl/hq8q2

5. Data: 2009-10-17 21:06:25

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu: 2009-10-17 11:05, użytkownik Julia napisał::
> [...]
> warto ich kupic i jakiej marki. Proszę o porady jesli taki ktoś używa to
> jakie są plusy a jakie minusy tych odkurzaczy

Tylko nie kupuj w oficjalnym polskim kanale dystrybucyjnym - maja chore
ceny.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

bateria wbudowana w rant wanny - wymiana uszczelki
Tani zasilacz UPS 'quasi-sinus' a piec C.O.
Parowary jak sie maja do gazu?....ekonomicznie.
Brak prądu i c.o.
zimowa katastrofa energetyczna, a agregat