odleżyny

1. Data: 2001-06-21 11:00:20

Temat: odleżyny
Od: "Greta" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja babcia (89 lat) jest coraz slabsza i bardzo duzo lezy w lozku. Ostatnio
lekarka stwierdzila u niej w kilku miejscach odlezyny.
Bylabym wdzieczna za wszelkie rady: jakie lozko? materac? masci czy kremy?
greta

2. Data: 2001-06-21 16:33:53

Temat: Re: odleżyny
Od: "Pat" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popytaj wśród znajomych o lampę BIOPTRON firmy Zepter.
Może ktoś ma i pożyczy.
Jest to najskuteczniejsza metoda jaką wypróbowałem nawet w najcięższych
przypadkach.
Pozdrawiam.

3. Data: 2001-06-21 23:08:56

Temat: Odp: odleżyny
Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarka stwierdzila u niej w kilku miejscach odlezyny.
> Bylabym wdzieczna za wszelkie rady: jakie lozko? materac? masci czy

Co do odlezyn to zbytnio w temacie nie jestem jesli chodzi o konkretne
firmy itp. Ale radzilbym Ci skontaktowac sie z najblizszym hospicjum.
Zadzwon, podejdz, spytaj. Kiedys poradzilem znajomej, zeby sie
dowiedziala (w Lublinie) i naprawde jej wszystko wytlumaczyli. Oni
potrafia zrobic cuda, ludzie do nich trafiaja w tragicznym stanie, a
tych materacow przeciwodlezynowych i opatrunkow hydrokoloidowych jest
mnostwo.
Sorry, ze nic konkretnego,
napisz do mnie na priv po niedzieli, bo rano dzisaj wyjezdzam, to ci
zeskanuje i przesle (jako .doc)troche tekstow z konferencji na temat
pielegnacji obloznie chorych, jesli je jeszcze mam, bo teraz nie moge
znalezc, ale chyba mam. Tam sa te wszystkie opatrunki porownane.
krzysztof
k...@p...onet.pl

4. Data: 2001-06-21 23:13:35

Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak tymczasem - same podstawy i ogolnie:
http://www.resmedica.com.pl/zdart11004.html
krzysztof

guzki na tarczycy - gdzie dobry fachowiec od diagnozy??
Włókniaki
Projekt z dziedziny promocji zdrowia
Współżycie kuzynostwa?
pomocy...