odstawienie pigułek a tycie

1. Data: 2003-07-07 17:59:17

Temat: odstawienie pigułek a tycie
Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Od dwóch tygodni nie biore pigułek i zauważyłam ,że zaczęłam tyć. Nie zmieniłam
trybu życia, jem tyle samo. Tabletki brałam 4 lata (ostatnimi czasy Logest).
Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem?

Imoe

2. Data: 2003-07-07 20:08:59

Temat: Re: odstawienie pigułek a tycie
Od: "Katarzyna K." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muwsze stiwrdzic ze ja doswiadczylam tego samego z tym ze bralam tabletki z
przerwami ok 1.5 roku. Aktualnie nie biore od paru miesiecy i przytylam
jakies 3kg.

3. Data: 2003-07-08 00:04:24

Temat: Re: Re: odstawienie pigułek a tycie
Od: Smyczka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja przez ponad 2 lata "łykałam" Diana 35. Od 4 miesięcy nie biorę i choć
ogólnie jest mi jakoś tak "wewnętrznie" lekko - to również przytyłam(ok
3~4kg) (tryb życia się również u mnie nie zmienił, jem tyle samo a nawet
czasem mniej:) )

Pozdrawiam cieplutko
Smyczka

4. Data: 2003-07-08 08:48:27

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Smyczka" <e...@w...pl> wrote in message news:3F0A0A88.6010101@wp.pl...
> (tryb życia się również u mnie nie zmienił, jem tyle samo a nawet
> czasem mniej:) )

I w tym tkwi problem. Odstawiłyście farmę - to dobrze, ale TRZEBA zmienić
sposób odżywiania.

Mariusz Brzozowski
--------------------------
"(...) i herbaty tak jak trza - NIE POSŁODZĘ!"

5. Data: 2003-07-08 16:38:31

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Sądziłam ,że albo nic się nie zmieni albo ewentualnie troszkę schudnę, co robić?

6. Data: 2003-07-08 16:45:02

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Chwilkę odczekać (nie obżerając się oczywiście), i dać szansę
organizmowi na odzwyczajenie się od hormonów. A jeśli nie przestaniesz
tyć, to trzeba się za siebie wziąć klasycznie - czyli odstawić białe
pieczywko, makarony, ziemniaki i słodycze, a zacząć kochać warzywka ;-)
No i ruch - sama dieta jest o kant d... potluc.

Dziwi mnie to o tyle, że zwykle tyje się przy okazji brania hormonów (bo
potrafią one wpłynąć metabolizm? Czy coś kręcę? O zatrzymywaniu wody nie
wspominam). Ale po odstawieniu? Może to po prostu kwestia
przyzwyczajania się organizmu do nowej sytuacji?

--
Kami
____________________________

7. Data: 2003-07-11 19:16:37

Od: "Agnieszka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja swego czasu przerwałam branie na ok. rok. Pryztyć nie przytyłam, natomiast
zrobił mi się celulitis. Kiedy zaczęłam brać znowu - pomału zniknął (prawie).
Pozdrawiam
Agnieszka

Bole stawow po leczeniu sterydami
Węzły chłonne - pomoc!!