odstraszacz szkodników

1. Data: 2005-07-12 10:01:03

Temat: odstraszacz szkodników
Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
znalazłem na allegro firmowy odstraszacz szkodników za 43 zł, z tego co wiem
to działa ok, ale czy mam szukać czegoś tańszego, czy cena jest Ok ?

pzdr

2. Data: 2005-07-12 12:01:53

Temat: Re: odstraszacz szkodników
Od: "Łukaszek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> znalazłem na allegro firmowy odstraszacz szkodników za 43 zł, z tego co
> wiem
> to działa ok, ale czy mam szukać czegoś tańszego, czy cena jest Ok ?

43 zl ?! Chyba zartujesz, moj znajomy kupil sobie taki cudo wlasnie na
allegro i ogolnie wielka lipa ! To pic na naiwnych frajerow! I jeszcze za
taka kase.

PS: Przecz ze spamem na usenecie :)

--
Nie wiesz czegos o binarkach ? przeczytaj www.binaries-faq.prv.pl

NIEPozdrawiam
Łukasz

3. Data: 2005-07-12 12:15:16

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukaszek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

A skąd wiesz, że działa OK? Sprzedawca tak twierdzi? ;-)
Kurcze, to może faktycznie kup io sprawdź. Jeśli Ty bys potwierdził,
że to faktycznie działa OK, byłby to pierwszy przypadek takiego
odstraszacza, który cokolwiek daje :-)

J.

4. Data: 2005-07-15 08:01:54

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kurcze, to może faktycznie kup io sprawdź. Jeśli Ty bys potwierdził,
> że to faktycznie działa OK, byłby to pierwszy przypadek takiego

Ja mam taki odstraszacz i działa skutecznie od 3 miesięcy,
tutaj jest opis i rzeczywiście można go kupić też na allegro:
http://www.tehsystem.pl/Odstraszacz/ofertaOdstraszac
z.php

5. Data: 2005-07-15 10:22:56

Od: "Łukaszek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja mam taki odstraszacz i działa skutecznie od 3 miesięcy,
> tutaj jest opis i rzeczywiście można go kupić też na allegro:
> http://www.tehsystem.pl/Odstraszacz/ofertaOdstraszac
z.php

Tak wiemy ze masz taki odstraszacz bo to TWOJA aukcja i robisz SPAM na
grupie ( z reszta nie pierwszy raz) zeby zarobic kilka zlotych na tym go***

--
Nie wiesz czegos o binarkach ? przeczytaj www.binaries-faq.prv.pl

NIEPozdrawiam
Łukasz