odszkodowanie

1. Data: 2005-05-03 07:49:07

Temat: odszkodowanie
Od: "KaRolEk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zerwanie ścięgna achillesa, ubezpieczony jestem poprzez ojca na książeczkę
rodzinną w jego zakładzie pracy...
mam szansę na jakieś odszkodowanie?? w końcu 2 miesiące noga w gipsie :(

KaRolEk

2. Data: 2005-05-03 20:14:52

Temat: Re: odszkodowanie
Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zerwanie ścięgna achillesa, ubezpieczony jestem poprzez ojca na książeczkę
> rodzinną w jego zakładzie pracy...
> mam szansę na jakieś odszkodowanie?? w końcu 2 miesiące noga w gipsie :(

Jeżeli nie jesteś ubezpieczony Ty lub któryś z rodziców prywatnie to
odszkodowanie Ci się nie należy. Chyba, że macie jakieś ubezpieczenie
dodatkowe w szkole.

co to może być?????
Osteofity - poszukiwany specjalista w Krakowie
Usuwanie odcisków - Kraków i okolica
wrzody żołądka
pęknięty aparat ortodontyczny