odszkodowanie w PZU ŻYCIE

1. Data: 2007-04-18 05:50:15

Temat: odszkodowanie w PZU ŻYCIE
Od: "Jacek R." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowne Grono
Przywiódł mnie do Was problem który coraz bardziej mnie nurtuje
i sen z powiek spędza.
Pogarszający sie stan zdrowia sprawia ze niebawem mogę
mieć amputowaną nogę:((
Jestem ubezpieczony na najniższą stawkę w PZU życie
w zwiazku z tym i odszkodowanie po stracie nogi nie bedzie wysokie..
Czy jesli zwiekszyłbym skladke ubezpieczenia na wyższą
dostane ,z marszu wyzsze odszkodowanie po amputacji nogi.
Dobre protezy nie są tanie i chcialbym ,aby na jej zakup byloby mnie stać.
W zwiazku z tym chcialbym sie dowiedzieć ,jakie niuanse czekają mnie
ze strony PZU.
Pozdr.

2. Data: 2007-04-18 16:08:55

Temat: Re: odszkodowanie w PZU ŻYCIE
Od: "PiotrM:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Pl soc Inwalidzi Szanowny(a)Jacek R. napisał(a), W dniu 2007-04-18 07:50:
> [...]
> Pogarszający sie stan zdrowia sprawia ze niebawem mogę
> mieć amputowaną nogę:((
> Jestem ubezpieczony na najniższą stawkę w PZU życie

Dzień Dobry
Proponuje sprawdzić tzw "ogólne warunki ubezpieczenia" Tam powinno być
napisane jakie i kiedy ubezpieczyciel przewiduje okresy karencji
Podejrzewam że jest tam zapis o karencji ale nie wiem tego na pewno
--
Piotr M :-)
Nie bądź taki samolub i kogokolwiek polub

3. Data: 2007-04-18 16:57:22

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-04-2007 o 05:50:15 Jacek R. <j...@p...onet.pl>
napisał(a):

.
> Czy jesli zwiekszy?bym skladke ubezpieczenia na wy?sz?
> dostane ,z marszu wyzsze odszkodowanie po amputacji nogi.

Odszkodowanie jest jakby forma zakładu. Ubezpieczony na wszelki wypadek
chce się chronić, a ubezpieczyciel zakłada, ze nic się nie stanie.

Ty wiesz, że się stanie.

Czyli co?

Bo wychodzi na to, że chcesz oszukać tę drugą stronę.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Panie Boże, jeśli jesteś, zbaw duszę moją, jeśli ją mam

4. Data: 2007-04-18 19:13:19

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek R. wrote:

Witam.
Po podniesieniu składki na wyższą obowiązuje półroczny okres karencji.
Można dodatkowo ubezpieczyć się na wypadek pobytu w szpitalu.

Pozdrawiam
Alkmina

5. Data: 2007-04-19 17:04:15

Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

coś mnie się zdaje, że ten numer nie przejdzie... TU zawsze sprawdzają,
czy poszkodowany w momencie zawierania umowy o ubezpieczenie na wypadek
jakiegoś zdarzenia nie zakładał, że właśnie to zdarzenie nastąpi. Wydaje
mi się, że teraz już masz posprzątane, bo kiedy dojdzie do szkody - tu
amputacja - a ubezpieczyciel dowiedzie, że kiedy zawierałeś umowę
wiedziałeś, że to lada moment nastąpi, to uzna, że taka umowa
ubezpieczenia jest nieważna - sprawdzenie nie będzie trudne, bo
wystarczy tylko przejrzeć odpowiednie kartoteki i historie choroby, a
tam stoi jasno kiedy wystąpiło schorzenie, jakie ono było i w jakim
stadium. Specjalista będzie wiedział co napisać... Chyba, że powiesz
jasno i wyraźnie, że oczekujesz obcięcia nogi i chcesz się od tego
ubezpieczyć, wtedy dołożą Ci taką składkę, że odszkodowanie sam
sfinansujesz i jeszcze na tym stracisz... Sorry, ale oni nie są tacy
ciemni i zrobić się nie dadzą ;-))

Jedyne na co możesz liczyć, to może jakieś fundacje, fundusze, armie
zbawienia itd... na ubezpieczyciela raczej nie.

pozdrawiam
robercikus

Dofinansowanie do komputera z PCPR
Wydatki na cele rehabilitacyjne