oferta pracy

1. Data: 2005-09-29 09:58:30

Temat: oferta pracy
Od: "Fundacja Tacy Sami " <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FIRMA Z KROSNA POPROSIŁA NAS O ROZPROPAGOWANIE TAKIEJ INFORMACJI:
Szukamy Operatorów Wprowadzania Danych
(praca w miejscu zamieszkania)

Wymagane kwalifikacje:
&#8226; znaczny stopień niepełnosprawności
&#8226; znajomość obsługi komputera
&#8226; dostęp do Internetu
&#8226; dyspozycyjność
Szczegółowe informacje : f...@t...org.pl lub (032) 2317624 lub
502028777
Pozdrawiam
Agata Kopeć -Romik
www.tacysami.org.pl

2. Data: 2005-09-29 11:53:33

Temat: Re: oferta pracy
Od: Monia <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Sep 2005 11:58:30 +0200, Fundacja Tacy Sami napisał(a):

> FIRMA Z KROSNA POPROSIŁA NAS O ROZPROPAGOWANIE TAKIEJ INFORMACJI:
> Szukamy Operatorów Wprowadzania Danych
> (praca w miejscu zamieszkania)
Jeśli chodzi o tę firmę to raczej byłabym ostrożna. Odpisałam na tę ofertę,
po czym okazało się, że owe wprowadzanie danych miałoby polegać na
śledzeniu informacji sądowych wywieszanych przez komorników. Ponad to
kategorycznie zażądano zawieszenia przeze mnie renty socjalnej, co przy tak
mglistych warunkach pracy i zakresu obowiązków, nie podjęłabym takiego
kroku. Nauczona dóświadczeniem z różnymi firmami, które tylko udają, że
zatrudniają ON, zrezygnowałam...Ogłoszenia tej firmy znalazłam na
przynajmniej dwóch portalach...

3. Data: 2005-09-29 12:12:53

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po czym okazało się, że owe wprowadzanie danych miałoby polegać na
> śledzeniu informacji sądowych wywieszanych przez komorników.

To znaczy, ze musialbym biegac po sadach i szukac tego rodzaju ogloszen.

> [...]
> tak
> mglistych warunkach pracy i zakresu obowiązków, nie podjęłabym takiego

Ciekawe dlaczego? Czyzby planowali az tyle placic ze te prace?

Leszek

4. Data: 2005-09-29 12:25:05

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fundacja Tacy Sami " <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (praca w miejscu zamieszkania)
>
> Wymagane kwalifikacje:
> &#8226; znaczny stopień niepełnosprawności

Witam
Jaka to firma ?, może jakaś poważna Microsoft? ;-), oby ta firma nieokazała się
kolejnym oszustwem, jak firma opisana parę postów wcześniej.
Tak patrzę i zastanawiam się, bo podobne ogłoszenie - widziała moja znajoma we
Wrocławiu.
To chyba taki ogólnopolski przekręt...
PFRON może być zlikwidowany, więc jest to ostatni dzwonek aby "zatrudnić" inwalidów i
nabić sobie kabsę.
Jeżeli kiedyś w takich przekrętach np. we Wrocławiu od firmy SDH można było liczyć na
300 zł.
/ m-c - w innych firmach po 150 zł. za miesiąc - to teraz prawdopodobnie guzik z
pętelką.
Zastanawiałem się, tylko po co dyspozycyjność... i znalazłem wytłumaczenie firma
wynajęła, jak najtaniej - małe pomieszczenie w starej kamienicy, gdzie żaden
wózkowicz nie wiedzie i po to jest potrzebna ta dyspozycjność.
Pozdrawiam Piotrek

5. Data: 2005-09-29 12:27:28

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Też zalecam ostrożność, ale jak ktoś szuka pracownika to nie mogę mu odmówić
pomocy jako osoba pomagająca niepełnosprawnym. Więc jeśli ktoś chce znać
szczegóły mogę ję podać, ale za firmę nie odpowiadam!!!!!!!!!!

6. Data: 2005-09-29 17:15:38

Od: Monia <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2005 14:12:53 +0200, LECH DUBROWSKI napisał(a):

> To znaczy, ze musialbym biegac po sadach i szukac tego rodzaju ogloszen.
Pani, z którą rozmawiałam przez telefone raz w tygodniu musiałabym chodzić
do sądu i odnotowywać ogłoszenia wywieszane przez komorników... Dziwny
zakres obowiązków, jeśli wziąć pod uwagę fakt, że w ogłoszeniu jest mowa o
bazie danych...

> Ciekawe dlaczego? Czyzby planowali az tyle placic ze te prace?
Hehehe..Marzyciel... Przy opisanych wyżej "obowiązkach" trudno się zgodzić
na 800 zł. Tym bardziej, że nie ma gwarancji, iż firma za miesiąc nie
zniknie z powierzchni Ziemi.

7. Data: 2005-09-30 04:39:03

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehehe..Marzyciel... Przy opisanych wyżej "obowiązkach" trudno się zgodzić
> na 800 zł. Tym bardziej, że nie ma gwarancji, iż firma za miesiąc nie
> zniknie z powierzchni Ziemi.

Nie jestem marzycielem. Po chyba 10 krotnej zmianie pracy w przeciagu
ostatnich 12 lat przestalem marzyc o uczciwej pracy za przyzwoita pensje.

Leszek

Autopoprawka zatopi PFRON?
Z życia wzięte
pytanie